Абонентська база lifecell у другому кварталі зменшилася на 1,4% — до 6,8 млн абонентів проти попереднього кварталу (6,9 млн). Тобто оператор втратив лише 100 тис. абонентів, повідомляється у звіті компанії. У річному вираженні кількість абонентів скоротилася на 1 млн, або на 12,8%. Його конкурент «Київстар» за цей же період втратив 300 тис. абонентів.
База користувачів мобільного інтернету на базі 4.5G склала 40% від усіх користувачів дата-послуг, що призвело до зростання споживання таких послуг у мережі оператора. Середнє споживання дата-трафіку за рік зросло на 89%.
Зростання споживання послуг мобільного інтернету позначилося на доходах компанії. Вони збільшилися на 16,1% за рік — до 1,4 млрд грн. Зазначимо, що середній дохід на одного абонента зріс на 27,3% — до 53,1 грн.
Чистий збиток компанії в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року збільшився на 41,8% — до 293,2 млн грн. Показник EBITDA виріс на 41,7% — до 798,8 млн грн. У другому кварталі інвестиції оператора зменшилися на 78,8% і склали 350 млн грн.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Цифрова безпека вимагає співпраці на всіх рівнях: Підсумки InfoSec Ukraine 2025 у Києві