Google та Facebook відповіли на звинувачення щодо втручання у російські вибори

Автор

Компанія Google у відповідь на звинувачення у поширенні політичної реклами в день виборів заявила, що така реклама не повинна порушувати закони територій, на які орієнтована, пише Reuters.

«Ми підтримуємо політичну рекламу і очікуємо, що вона повинна відповідати місцевим законодавчим вимогам, включаючи закони про вибори і виборчі права та обов'язкові «періоди тиші» для будь-географічних областей, на які така реклама орієнтована», — заявили в Google. Водночас корпорація не уточнила, чи поширювала рекламу під час недільного голосування.

У Facebook у відповідь на звинувачення заявили, що відповідальність за дотримання виборчого законодавства несуть рекламодавці, а компанія за запитом розглядає звернення про порушення.

«Якщо ми отримуємо звернення про те, що та чи інша реклама порушує місцеве законодавство, ми розглядаємо його і вживаємо відповідних заходів»,— повідомили в компанії.

Раніше Роскомнагляд заявив, що в Росія під час голосування 8 вересня політична реклама поширювалася через пошуковик Google, соцмережу Facebook і відеохостинг YouTube.

Читати на The Page