Facebook Pixel

Як дольове інвестування залучає нових клієнтів: досвід від українських девелоперів у Туреччині

Басель Хуарі
Founder і CEO "Teus Group", co-owner Житлобуд-2

2024-й став роком нових викликів та, як наслідок, нових ідей та рішень. Разом з пожвавленням динаміки будівництва на майданчику нашого комплексу, що зводиться в сонячній Анталії, ми залучили доволі якісну клієнтську базу і підвищили продажі. А вдалося нам це завдяки впровадженню моделі дольового інвестування.

Нижче поділюся власним досвідом впровадження дольового інвестування у проєкт дохідної готельної нерухомості.

Виклик та рішення

З початку 2024 року анталійський ринок перебував у стані невизначеності. В довгостроковій перспективі це б призвело до дефіциту «живого» капіталу, необхідного для будівництва. Як відповідальний та надійний забудовник ми не могли дозволити собі хоч на день зупиняти будівництво й втрачати темпи продажів, тож вирішили впровадити модель дольового інвестування. Замість того, щоб демпінгувати ціну та давати великі знижки, ми запропонували клієнтам інший шлях: інвестувати не у цілий готельний номер чи апартаменти, а придбати його частку.

Наш проєкт нетиповий для цього регіону, тож зацікавленості від потенційних покупців нам не позичати. Інша справа, що не всі покупці можуть та хочуть вкладати відразу 180 000 євро за номер. Ми почали з того, що запропонували придбати його ¼ або ½. Це підігріло інтерес до проєкту ще більше. А ще частіше нас почали запитувати про можливість, так би мовити, дрібніших, інвестицій. І тоді ми запровадили пропозицію 1/10.

Завдяки цьому ми значно знизили поріг входу для дрібних інвесторів і зробили покупку преміальної нерухомості доступною для ширшої аудиторії.

Як це працює?

Модель дольового інвестування дозволила нам запропонувати інвесторам частки нерухомості з гарантованим доходом від оренди. Клієнт може придбати частину готельного номера (1/10, 1/4 або 1/2) і отримувати пасивний дохід від його оренди. Цей дохід розраховується пропорційно до його частки, з виплатами в євро і очікуваною річною дохідністю до 12%.

Стратегія запуску

Запуск дольового інвестування ми розпочали з кількох ключових кроків:

1. Аналіз ринку та адаптація продукту. Проаналізували тенденції на ринку Туреччини та інших країн, де подібні моделі успішно працюють. На основі цього адаптували наш продукт під запити клієнтів.

2. Юридична прозорість та фінансова привабливість. Розробили прозорі контракти та детально пояснили інвесторам умови отримання доходу. Крім цього, ми підготували розрахунки прогнозованої дохідності на 10 років. Все чітко, з конкретними цифрами, відрахуваннями і заробітком в оптимістичному, реалістичному і песимістичному варіанті.

3. Маркетингова кампанія. Запустили масштабну маркетингову кампанію, що включала як традиційні, так і цифрові канали. Особливий акцент зробили на міжнародних покупцях, оскільки модель дольового інвестування є популярною серед іноземних інвесторів. Сьогодні ми таргетуємося не тільки на Туреччину та Україну, але й на країни Західної, Центральної та Північної Європи, а також на Близький Схід. Особливу увагу в рекламному повідомленні звертаємо на суму мінімальних інвестицій, а це всього 18 600 євро, та на окупність.

4. Узгодження умов продукту з нашим партнером, готельним оператором Best Western Hotels. Аналітики всесвітньо відомої мережі готелів Best Western, членом якої є наш проєкт, провели розрахунки та підтвердили, що пропозиція буде цікава інвесторам та ефективна для нас і для них. Майбутня операційна частина — оренда, управління, обслуговування — повністю лежатиме на плечах готельного оператора. Тому угода між нами щодо дольового інвестування була обов'язковою.

Результат

Запровадження дольового інвестування стало рішенням, яке дозволяє забезпечувати стабільний розвиток проєкту. За перший місяць роботи цієї моделі ми залучили понад 10 інвесторів, адже зробили інвестування в нерухомість доступнішим та гнучкішим. До слова, в Туреччині дольове інвестування не надто популярне, тому наразі більшість наших інвесторів — іноземці. Але ми впевнені в тому, що продукт стане популярний і тут, адже все більше інвесторів розуміють користь від грамотної диверсифікації інвестиційного портфеля.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]