У post-COVID світі всі галузі економіки змушені поспіхом адаптуватися до нової реальності. Що потрібно врахувати?
Так звана new normal уже змінила способи ведення бізнесу в різних країнах. Ключові сегменти активно реагують на виклики.
Консалтингова компанія McKinsey опублікувала рекомендації для банківського сектора Європи.
Міжнародна спілка авіаційного електрозв'язку SITA надала звіт про тренди в авіаіндустрії. А під впливом глобальної самоізоляції змінюється й формат ринку праці.
Команда зараз – це perpetuum mobile.
Компаніям в Україні необхідно знайти відповіді на низку питань. Якою буде new normal у нас і як підготуватися до глобальних змін? Чи знають стейкхолдери та співробітники про подальші плани? Як запропонувати клієнту продукт, який зацікавить їх у нових умовах? Коли це зробити?
Адаптуватися потрібно прямо зараз. Адже наші споживачі вже стали іншими. А бізнес в Україні – ще ні.
Переворот цінностей
Кризи дисциплінують і нагадують про те, що є важливим, а що — другорядним. Сьогодні нам варто зосередитися на трьох групах цінностей new normal реальності.
Цінності клієнта. Вони змінилися, і ви повинні про це знати. Якщо ваш продукт або послуга припинили бути популярними в період пандемії, це означає, що ви більше не влучаєте в ціннісні орієнтири ваших споживачів.
На вас як компанію чекає трансформація — можливо, ви вже розробили новий продукт або послугу. Тепер важливо донести клієнтам те, чим ви можете бути їм корисними. Розуміння причин падіння попиту та визначення точок контакту з аудиторією допоможуть відновити рівень продажів.
Цінності співробітників. Ви не можете дозволити собі ігнорувати тих, хто працює на вас або поруч з вами. Опитування, проведене PRovoke Media (Holmes Report), показало, що рядові співробітники стають пріоритетною групою стейкхолдерів для компаній.
Команда зараз – це perpetuum mobile, який може вивести бізнес на новий рівень або, навпаки, гальмувати його.
Тому спілкування зі співробітниками, донесення змін і планів, допомога у post-COVID адаптації, зміна digital-звичок і навчання новим навичкам – усе це першочергові лідерські завдання.
В одному з недавніх опитувань McKinsey є приклад подібного підходу. Компанія Majid Al Futtaim (MAF) з головним офісом в Дубаї (ОАЕ) управляє торговими центрами, готелями й розважальними закладами у 15 країнах.
Після різкого падіння попиту на кінотеатри та ТРЦ MAF за два дні підготувала 1000 співробітників цих підрозділів для роботи у сфері продовольчого роздробу – сегменті, який отримав найбільший попит у період пандемії.
А якщо ваша компанія змушена приймати непопулярні рішення, їх ще важливіше комунікувати. Пандемія закінчиться, а ваша репутація як партнера й роботодавця залишиться з вами надовго.
Цінність часу. Лідери розуміють, що в них усе менше часу на отримання інформації для того, щоб вжити наступних заходів.
Тому ієрархічні структури перебудовуються у гнучкіші, а рішення приймаються за лічені хвилини.
В умовах невизначеності ідеального моменту можна і не дочекатися – час стає найдорожчим і забраклим ресурсом.
Стратегії нових реальностей
Правильно вибудовані комунікації допомагають впоратися з post-COVID викликами: донести до клієнтів інформацію про нововведення, відновити попит, зберегти команду і стати тим лідером, якому довірятимуть за будь-якої кризи.
Першим кроком в адаптації до new normal реальності стане продумана комунікаційна стратегія. Аналіз ситуації, оцінка медіаполя, вибір меседжів, які важливо донести до ваших клієнтів або співробітників прямо зараз, – це міцний фундамент для подальшого відновлення.
Правильно вибудовані комунікації допомагають впоратися з post-COVID викликами.
Щоб допомогти бізнесу в Україні швидше й легше пройти адаптацію, MAINSTREAM розробила пакет «Стратегії нових реальностей».
Наші експерти відстежують зміни у цінностях ваших клієнтів або співробітників, виявляють «больові точки», аналізують чинники, що впливають на вашу нішу, і розробляють комплексну PR-стратегію для життя в умовах new normal.
Унаслідок лідер компанії отримає сформований план дій для донесення змін, відновлення попиту і створить собі репутацію керівника, який зберігає холодний розум в умовах невизначеності.
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора