Facebook Pixel

Netflix уперше за 10 років втратив передплатників і планує почати показувати рекламу

За перші три місяці 2022 року кількість клієнтів стримінгового сервісу Netflix зменшилося на 200 тис. осіб. Компанія пов'язує це з двома основними чинниками: війною в Україні та підвищенням вартості передплати на основних ринках.

За оцінками компанії, після того, як вона пішла з російського ринку через війну в Україні, втрати склали 700 тис. передплатників. Ще 600 тис. відмовилися від передплати в США та Канаді після підвищення цін.

У листі до інвесторів Netflix пояснює, що за час пандемії коронавірусу компанія значно збільшила кількість передплатників, але тепер знаходити нових клієнтів стало значно складніше. Вона попередила, що в другому кварталі 2022 року позбудеться ще 2 млн передплатників.

Востаннє кількість передплатників Netflix зменшувалася в жовтні 2011 року. Зараз у сервісу 220 млн платних передплатників у всьому світі.

Частка стримінгів у загальному телебаченні в США

dolya-strimingov.jpg

Попри скорочення кількості клієнтів доходи Netflix у першому кварталі зросли на 9,8% у річному вимірі до $7,8 млрд. Прибуток водночас знизився на 6% — до $1,6 млрд.

Тепер Netflix має намір активніше боротися з використанням однієї підписки кількома сім'ями, а також розмірковує про розміщення реклами на своїй платформі.

«Ті, хто стежить за роботою Netflix, знають, що я завжди виступав проти складнощів, пов'язаних із рекламою, — сказав глава компанії Рід Хастінгс. — Але як би мені не подобався такий підхід, ще більше мені подобається широкий споживчий вибір». Він додав, що рекламна модель успішно працює в конкурентів Netflix, як-от Disney та HBO.

Ймовірно, Netflix запропонує дешевший варіант передплати, але з показом реклами.

Після повідомлення Netflix про втрату передплатників курс її акцій упав на 20%.

aktsii-netfliks.jpg


Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉