Facebook Pixel

Концесія морпорту «Херсон». Мінінфраструктури визначилося із фінальною датою здачі об’єкту

Морпорт «Херсон» буде переданий в концесію до кінця 2021 року – прогноз Мінінфраструктури. Фото: Wikipedia

Морпорт «Херсон» буде переданий в концесію до кінця 2021 року – прогноз Мінінфраструктури. Фото: Wikipedia

Майновий комплекс державного стивідора морського порту «Херсон» буде переданий у концесію до початку 2022 року.

Quote«Концесія морського порту «Херсон» — пілотний проєкт. У перехідний період виявилася недосконалість концесійного законодавства. Аби концесія відбулася, проблемні моменти вирішуються спільно з іншими органами влади шляхом ухвалення підзаконних актів. Були також певні затримки з оформленням землі, але це належить до компетенції місцевих громад», — розповів заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков виданню «Інтерфакс-Україна».

Він додав, що підписання фінальних документів щодо концесії порту «Ольвія» заплановане не перші числа грудня цього року.

За словами Васькова, додатково Мінінфраструктури готує пропозиції щодо оптимізації концесійного процесу.

Telegram Logo

Контекст. У вересні 2019 року уряд оголосив про старт конкурсів за пілотними проєктами концесії в портовій галузі. З кожним із переможців укладуть договір. Його сторонами будуть: Мінінфраструктури, Адміністрація морських портів України, підприємство, яке створять як переможець конкурсу в Україні для того, аби реалізувати проєкт. Для порту «Ольвія» концесія надається на 35 років, для Херсонського порту – на 30 років.

Договір про передачу порту «Херсон» в концесію був підписаний 26 червня 2020 року. За узгодженими умовами, концесіонер – «Рісоіл – Херсон» — мав вкласти в об’єкт 300 млн грн та ще 18 млн — в місцеву інфраструктуру.

Днями стало відомо, що з проєкту концесії Херсонського морпорту вийшов один з інвесторів компанії «Рісоіл – Херсон» — Джемал Інаішвілі. Він пояснив своє рішення непрозорими умовами та затягуванням процесу передачі об’єкту. Інаішвілі підкреслив, що замість обіцяних пів року процедура затягнулася на майже півтора.

У серпні цього року з проєкту концесії вийшов співвласник Risoil Шота Хаджишвілі. Бізнесмен аргументував своє рішення непрозорими умовами роботи в морі порту «Херсон».

Коментарі

Всі новини