Компанія Apple 9 травня вибачилася після того, як реклама останньої моделі планшета iPad Pro (представлена 7 травня) викликала критику. «Наша мета – завжди відзначати безліч способів, якими користувачі виражають себе та втілюють свої ідеї в життя за допомогою iPad. У цьому відео ми промахнулися, і нам дуже шкода», – йдеться у повідомленні компанії, повідомило Reuters.
Рекламний ролик під назвою Crush зібрав понад мільйон переглядів на каналі Apple на YouTube, а генеральний директор Тім Кук поділився ним на платформі X. У ньому показані різні творчі інструменти та об'єкти, такі як камера, гітара, піаніно та фарба, які знищує промислова дробарка.
Реклама iPad Pro — Crush! (відео)
Потім дробарка демонструє новий iPad, ніби показуючи, наскільки багато всього включає нова, більш тонка модель.
Інтернет-коментатори розкритикували рекламу як байдужий та небажаний відхід від історичного позиціонування компанією свого бренду як нонконформістського, доброзичливого до людини та як захист від безбарвного світу.
Актор Х'ю Грант сказав, що ця реклама демонструє «руйнування людського досвіду завдяки Кремнієвій долині».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!