Facebook Pixel

Без табу. Анжела Запорожець про індустрію товарів для дорослих

Персона

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Анжела Запорожець, засновниця мережі No Taboo

Перший секс-шоп No Taboo відкрився 15 років тому. Зараз компанія не тільки торгує товарами для сексу оптом і вроздріб, але й продає франшизи. Засновниця мережі Анжела Запорожець – блогер. Вона веде канал про сексуальну освіту, інтим і секс, а також радіопередачу, в якій підіймаються найактуальніші питання інтимного життя (статеве виховання підлітків, проблеми, що виникають у парах, та інші). Анжела розповіла The Page про те, як побудувати успішну торгову мережу у специфічному для України сегменті інтимних товарів і як прищепити суспільству розуміння того, що інтимне життя є важливим і до нього треба ставитися обережно, вдумливо й усвідомлено.

  • Про історію індустрії

Цій індустрії понад 50 років. На початку 1960-х років колишня льотчиця Беате Узе відкрила перший у світі секс-шоп під назвою «Гігієна шлюбу». Там продавали лише контрацепцію та книги про тіло і секс.

Telegram Logo

У XIX столітті діагноз «істерія» був особливо популярний, і найчастіше для його лікування застосовували «масаж тазу». Саме як засіб боротьби із жіночою «істерією» й виник перший вібратор. 1869 року американський лікар Джордж Тейлор запатентував прилад, який працював на пару. Інтимні іграшки переважно слугують для того, щоб тренувати тіло, робити його чутливішим.

Бізнес починався у США і дуже швидко перейшов в Європу. Цікаво, що у відкритий продаж інтим-товари надійшли лише 1966-го. До речі, коли 1953 року Х'ю Хефнер випустив перший номер журналу Playboy, пошта відмовлялася відправляти його видання адресатам через консервативні погляди, які панували у США. Проте вже 1959 року аудиторія журналу досягла мільйона осіб.

  • Про перший секс-шоп No Taboo в Києві

Зараз я – мати 3-х дітей. Фінансист за освітою і співробітник банку з п'ятирічним стажем, пішла в декрет, бувши вагітною своїм первістком. Тоді виникло величезне бажання почати свою справу, але в яку сферу податися, конкретного розуміння не було, тому я самостійно, не сказавши чоловікові, взяла в оренду приміщення на невеликому ринку на Борщагівці. Проаналізувавши, яких товарів і магазинів не було на ринку, зрозуміла, що є все, крім секс-шопу. Тож ідея народилася сама собою. Мій перший магазин зараз страшно згадати. На початку 2000-х асортимент був дуже маленький.

За ці роки ситуація кардинально змінилася. Зараз за рік асортимент у магазині може повністю змінитися. Ми завозимо нові бренди. Кожна компанія зі шкури пнеться, щоб дати сучасній людині сучасний гаджет. Ми перейшли на технологічні вироби, тренажери та інтелектуальні іграшки.

Раніше бестселерами були вібратори та фалоімітатори. Перший товар, який продався, – це таблетки для потенції. До речі, я завжди боролася й борюся із чоловіками, які купують собі таблетки, а своїй жінці не беруть нічого. Це неправильно, не робіть так.

Зараз наша мережа – це не тривіальний секс-шоп з негарною викладкою товарів, страшним дизайном або взагалі без нього. У нас працює команда візуальних мерчендайзерів, які досліджують ринки, де секс-шопи вже давно представлено як артоб'єкти – з гарною подачею товарів і крутим дизайном. Ми теж прагнемо до цього. У нас комплексний підхід до людини, ми її бачимо й пояснюємо, як можна жити інакше. Формуємо цінності, а іноді допомагаємо клієнту створити сценарій свого вечора.

  • Про те, як залучити VIP-клієнтів

Передусім треба розуміти, що в секс-індустрії є дорогі, ультраякісні іграшки класу люкс. Як Gucci або D&G в індустрії моди. Їх створено для фізичної та візуальної насолоди, здоров'я, різноманітності інтимного життя. Ми завозили нові модні бренди, безпосередньо домовлялися з компаніями, які винаходять новинки, щоб вони були присутні на ринку України. Водночас доводили виробникам, що наш ринок є перспективним, тут багато потенційних покупців.

Довелося довго розмовляти з виробниками люксових брендів, перш ніж вони повірили в те, що в Україні готові купувати дорогі товари для сексу. Так у нас з'явилися якісні товари, а разом з ними й VIP-клієнти, яким сподобався асортимент і якісне обслуговування. У наших магазинах є принцип: хто б не зайшов, ми не дивимося на статки й заробіток; тут ми просто чоловіки та жінки. А ще ми надихаємо людей на те, щоб вони захотіли в рази поліпшити якість сексу, розв'язати проблеми й задовольнити свої потреби.

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Анжела Запорожець, засновниця мережі No Taboo

  • Про інформаційний вакуум

З власного досвіду можу сказати, що будь-який бізнес зростатиме тільки в тому разі, якщо є розуміння, для чого все робиться. Коли ми починали бізнес, нашою першою метою був заробіток грошей. Після декількох років розвитку ми зрозуміли, що наше найперше завдання – просвітництво людей у царині сексу. Український медійний простір повністю вичищений від інформації про те, що сексуальне життя є так само важливим, як здоров'я або освіта. На тлі реклами кремів і шампунів тема сексуального здоров'я повністю нівелювалася, ніби у нас фактично немає сексу. Я вже понад 10 років працюю коучем з сексуальних відносин. За цей час аудиторія дуже змінилася, але у кожного, хто приходить до мене вперше, виникають ті ж запитання, які ставили клієнти 5-10 років тому. Це свідчить про те, що у питанні сексуальної освіти Україна рухається дуже маленькими кроками. Моя мета – не лякати розлученнями й самотністю, як це роблять на сумнівних «психологічних» курсах, а розповідати про те, як більше дізнатися про своє тіло та його можливості, полюбити себе й налагодити інтимні стосунки з партнером.

  • Про благодійність

Благодійність – дуже важливий напрямок у компанії No Taboo. Ми прийшли до неї близько 10 років тому, коли у нас було лише 3 магазини. Ми працюємо з інвалідами, з тими, хто за станом здоров'я не може отримувати сексуальне задоволення, а від цього безпосередньо залежить і психологічне здоров'я. Ми отримуємо сотні листів, в яких люди описують свої проблеми, вивчаємо їх, а потім наші менеджери підбирають необхідний товар інтимного призначення й відправляють його безкоштовно.

Нам хотілося допомагати саме там, де ніхто не допомагає. Інтимну тему ніхто не чіпає. Часто це самотні люди, в яких не складається особисте життя. Вони не відвідують сексологів, не ходять до спеціалізованих магазинів. Наша команда навчається в Німеччині, де всі продукти створюються у співпраці з медиками, щоб вони допомагали людині мати якісне сексуальне життя. Ми допоможемо підібрати те, що потрібно в кожному конкретному випадку.

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Фото: пресслужба мережі No Taboo

Анжела Запорожець, засновниця мережі No Taboo

  • Про призначення секс-шопів

На мою думку, секс-шопи дуже моральні. Секс – це не тільки задоволення, але й здоров'я, адже оргазм безпосередньо впливає на наше самопочуття, настрій та активність. Це наче тренажерний зал: якщо пропускати тренування і займатися лише один раз на тиждень, не буде ані результату, ані динаміки.

Я вважаю, що секс-шоп не повинен бути спеціалізованим. Ми підбираємо товари в межах середньостатистичних потреб. Український споживач усе ще шукає й пізнає себе, у нас дуже маленький сегмент конкретних сексуальних напрямків. Налаштовуйтесь на те, що ви повинні потрапити до кожного будинку. Робіть ставку на універсальні речі й класні бренди. Усі товари обов'язково повинні бути високої якості, а продавці – справжніми професіоналами, знавцями всіх інтимних тем. Тоді покупець повертається.

  • Про препарати, на які роблять ставку

Для нас такими стали традиційні засоби китайської медицини. Я проходила навчання в Китаї та виявила там БАДи з коренем женьшеню і дивними для українців компонентами – перетертими рогами, висушеними яєчками та пенісами оленя. Якщо віагра діє разово, то ці препарати мають накопичувальний ефект, тобто вони накопичуються в організмі й налагоджують роботу сечостатевої системи.

  • Про правильний асортимент

Колись у мене була мрія: якщо хатня робітниця або няня випадково відкриє тумбочку, там повинно бути красиво – або все фіолетове, або все в золоті. Уже тоді я звертала увагу на бренди, які ні на що не схожі. Вони просто виконують свій функціонал, візуально збуджують. Я вибираю якісні, красиві й функціональні речі, предмети, які своїм виглядом викликають естетичне задоволення. Це важлива деталь для будь-якої людини, що поважає своє тіло й інтимне життя. Часто це товари однієї серії, наприклад «50 відтінків», де всі предмети підібрано таким чином, щоб доповнювати один одного. І, звичайно, нові секс-іграшки, як-от Womanizer або ZALO, які вже не зовсім іграшки, а справжні гаджети з деталями з 24-каратного золота та інкрустацією камінням Сваровські.

Фото: ZALO USA

Фото: ZALO USA

Виробництво ZALO

  • Про те, як повернути пристрасть у стосунки

Часто чоловіки й жінки, які активно ведуть свій бізнес, настільки захоплюються роботою, що на якісне особисте життя не залишається часу. Якщо вдома все приїлося, сходіть з партнером до секс-шопу. В індустрії секс-іграшок десятки класних компаній працюють саме над розв'язанням цієї проблеми. Іграшки для сексу є необхідними передусім для розвитку чуттєвості. Наприклад, вагінальні кульки роблять рецептори піхви чутливішими, завдяки цьому жінка починає відчувати більше задоволення в мить інтимної близькості з партнером. Є безліч гаджетів і засобів, які допоможуть жити у шлюбі й не втрачати апетиту до сексу зі своїм партнером. Грубо кажучи, вам треба приправити цю «страву», додати туди спецій, подати під новими соусами.

  • Про те, чи замінять роботи людей

Нові технології входять у наше життя. У сексі вони теж активно набирають обертів. Але, на мою думку, все одно не замінять живих людських стосунків. Для самотніх людей це, зрозуміло, є виходом. Для тих, хто жив із партнером і любив, – ні. Недосвідчені спробують і те, й інше.

  • Про секс-іграшки, які повинні бути у кожного

Тут можна провести аналогію з гардеробом. Вважається, що у кожної жінки має бути маленька чорна сукня, а у чоловіка – годинник дорогого іменитого бренду. Так само у них повинні бути свої секс-іграшки, які приносили б задоволення саме їй або йому. Плюс речі, які б говорили партнеру про твій настрій — наприклад, різна білизна.

У чоловіків зараз нова тенденція – інтерес до чоловічого здоров'я. У такому разі must-have – сучасна гідропомпа. Раніше такі використовувалися у чоловічих клініках. Тепер можна придбати домашній варіант. З її допомогою можна збільшити розмір, але це переважно для вічної молодості чоловічого органу – таким чином ти постійно прокачуєш кров. Це як молодильні яблука. Не секрет, що з віком чоловічий статевий орган втрачає свою твердість. Помпи – це як фізкультура для цього органу.

  • Про Apple і Tesla у секс-шопі

В індустрії товарів для дорослих є свої супербренди. Умовний Apple у нас – We-Vibe, а Tesla – Womanizer. We-Vibe – це єдина у світі іграшка для двох (консультанти в No Taboo із задоволенням розкажуть про принцип її дії). Багато хто намагався зробити аналоги, але ні в кого нічого подібного не вийшло. Womanizer – це новаторський гаджет, який розвиває чутливість, щоб швидше отримувати задоволення. Цей прилад рекомендують і сексологи, і гінекологи як своєрідний тренажер чуттєвості й сексуальності.

З Womanizer ми працюємо дуже тісно. Зараз вони хочуть придумати щось спеціально для No Taboo – гаджет у нашому фірмовому кольорі або якоїсь особливої форми. Відкрию секрет: цієї осені Womanizer запускає революційну чоловічу лінійку. Я бачила її краєм ока й можу сказати, що це неймовірна новинка – чоловіки такого ще не відчували. Її теж буде представлено в наших магазинах.

Коментарі

Що таке тренди і звідки вони беруться. Інтерв'ю із Сюзанною Скальською

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво