Двічі на рік всі видання, від бульварно-політичних до гламурно-респектабельних, можуть відпочити. Треба послати у Флоренцію двох-трьох досвідчених фотографів, і вони відзнімуть достатньо матеріалу для кількох виходів «тенденцій чоловічої моди», «що чоловікам носити наступного року» або «Флоренція знову столиця чоловічого стилю». Ні тобі локального креативу; ні тобі нескінченно нудних кастингів з замореними моделями; ні тобі непотрібної біганини стилістів з бутіка до бутіка, концепт-сторами й торговими центрами в пошуках нових колекцій; ні тобі мейкапів, примірок, аренд студій та нервової організації зйомок на тлі похмурих київських новобудов. Все зробить за них Pitti. Серйозно?
Довідка для непосвячених.
Pitti Uomo – міжнародна виставка виробників чоловічого одягу та аксесуарів, виставка, збирає баєрів, журналістів та блогерів з усього світу.

Pitti Uomo – кричуще шоу для «вигулювання» найсміливіших чоловічих образів гостями виставки.
Pitti Uomo – унікальна можливість засвітитися своєю «екстравагантністю», позуючи численним фотографам, яким, відверто кажучи, абсолютно начхати на павільйони відомих брендів та стенди дизайнерів-початківців; їх найбільше цікавить картинка дивакуватих гостей у дивних вбраннях.
Кількість італійських баєрів продовжує неухильно падати, і якби не гості з Китаю цього року, то половину павільйонів можна було б спокійно віддати під закусочні і наливайки (яких там замало, якщо чесно, а скрізь – страшні черги за банальними бутербродами).
Розберемо нинішню фабрику марнославства:
- Гості продовжували дивувати багатошаровістю свого вбрання – сорочка, трикотаж, жилет, піджак. Посеред 40-градусної спеки. Серйозно? Тобто ми щиро віримо в те, що начальник відділення Unicredit Bank в центрі Мілана саме так і ходить на роботу?
- Дефілюючі чоловіки знову «чарували» поєднанням спортивних штанів з яскравими піджаками та масивними кросівками, солом’яними капелюхами і строкатими хустками. Серйозно? Нам треба саме так з’явитися на першому побаченні, саме в цьому прийти на день народження в «Ням» або на презентацію книги автора-початківця?
- За кількістю бородатих і просто неголених гостей Pitti наблизилася до банального after party Фролова після чергового Тижня Моди. Цим нас не здивуєш.
- Але ось кількість дрібних, металевих, блискучих, в’язаних, намотаних і прикручених аксесуарів на гостях виставки змусила б понервувати службу безпеки будь-якого європейського аеропорту. Ви можете уявити собі, скільки часу необхідно для «монтажу» всього цього перед походом в Fortezza Basso (місце проведення виставки)? Я ні.
- Гості Pitti знову впевнено «жонглювали» кольором: жовтий легко лягав на смарагдовий, всі відтінки бордового «гармоніювали» з пісочним, а біле – з будь-яким іншим кольором. У номінації «а де шкарпетки?» вже який рік поспіль перемогли далеко несексуальні щиколотки відвідувачів виставки.
- Оскільки кількість фотографів з року в рік збільшується, а засвітитися хочеться, чоловіки стали ходити групами. Мінімальна кількість – двоє, поли піджака розкриті, сорочка розстебнута мінімум на 3 верхні ґудзики, жилетка і капелюх – обов’язково, один задумливо повинен «тупити» у телефоні, у другого в руках або папка будь-якого істеричного кольору або сигара (але куріння вбиває, як ми знаємо). Все в динаміці. На обличчях намальована стурбованість падінням продажів подертого джинсового одягу в Ісландії.
Pitti – виставка професіоналів для професіоналів, але називати її такою, що утворює стиль, посилатися на неї, як на єдине джерело натхнення для мільйонів чоловіків на рік вперед – явно too much. Ми, як і наші італійські друзі-товариші, дивимося на неї, як на місце бізнес-зустрічей, з одного боку, і як на фрік-шоу, з іншого. Інакше, як пояснити те, що за межами Флоренції подібних «модників» і зі свічкою не знайдеш, а ефектні красені перетворюються на банальних клерків та менеджерів шоурумів, щойно зійшовши з поїзда Флоренція-Мілан.