Бренди Versace та Fendi провели спільний показ на тижні моди в Мілані. Задля нього дизайнерам Донателлі Версаче та Кіму Джонсу довелося обмінятися ролями, адже кожен з них зробив колекцію для іншого бренду.
Джонс і Версаче експериментували з монограмами та логотипами, а також з характерними декоративними елементами, на кшталт принтів у вигляді вензелів чи золотих ланцюжків.
До колекції увійшли як чоловічі, так і жіночі образи. На подіум вийшла ціла когорта супермоделей, зокрема Наомі Кемпбелл, Кейт Мосс, Джіджі Хадід, Адут Акеч, Амбер Валета, Шалом Харлоу та інші.
Кім Джонс розповів: під час однієї спільної вечері дизайнери подумали, що «було б непогано повеселитися» — так виникла ідея, яка зрештою і породила Fendace.
«Це був ідеальний дизайн: ми розробили Versace, а вона (Донателла — ред.) Fendi. Пам'ятайте, що ці два модні будинки не належать одній компанії: ми зробили це як друзі, з поваги одне до одного. Це ніколи не планувалося як комерційний захід», — зауважив він.
Раніше подібну колаборацію вже показали Gucci та Balenciaga. Проте, на відміну від Fendace, обидва ці бренди входять до складу одного конгломерату — Kering.