Facebook Pixel

Fendace: бренди Versace та Fendi провели спільний показ на тижні моди в Мілані

Мода

Бренди Versace та Fendi провели спільний показ на тижні моди в Мілані. Задля нього дизайнерам Донателлі Версаче та Кіму Джонсу довелося обмінятися ролями, адже кожен з них зробив колекцію для іншого бренду.

Джонс і Версаче експериментували з монограмами та логотипами, а також з характерними декоративними елементами, на кшталт принтів у вигляді вензелів чи золотих ланцюжків.

До колекції увійшли як чоловічі, так і жіночі образи. На подіум вийшла ціла когорта супермоделей, зокрема Наомі Кемпбелл, Кейт Мосс, Джіджі Хадід, Адут Акеч, Амбер Валета, Шалом Харлоу та інші.

Кім Джонс розповів: під час однієї спільної вечері дизайнери подумали, що «було б непогано повеселитися» — так виникла ідея, яка зрештою і породила Fendace.

«Це був ідеальний дизайн: ми розробили Versace, а вона (Донателла — ред.) Fendi. Пам'ятайте, що ці два модні будинки не належать одній компанії: ми зробили це як друзі, з поваги одне до одного. Це ніколи не планувалося як комерційний захід», — зауважив він.

Раніше подібну колаборацію вже показали Gucci та Balenciaga. Проте, на відміну від Fendace, обидва ці бренди входять до складу одного конгломерату — Kering.

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду Життя

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону Мода

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону