Facebook Pixel

Gucci запускає онлайн-магазин вінтажних речей Gucci Vault

Мода

Італійський модний бренд Gucci запустив проєкт Vault — власну онлайн-платформу з продажу вінтажних речей.

«Для мене шопінг — це не просто купівля речей. Це певний зв'язок із ними. Я завжди хотів створити місце, де відбувалося б «неможливе»: діалог між об'єктами різних авторів і часів. Я сказав собі: «Чому в модному домі з креативним директором не може бути місця для альтернативної платформи?» — розповів креативний директор Gucci Алессандро Мікеле.

Gucci запускає онлайн-платформу з продажу вінтажних речей Gucci Vault. Фото: Gucci

Gucci запускає онлайн-платформу з продажу вінтажних речей Gucci Vault. Фото: Gucci

Він разом з архівістами модного дому спеціально для проєкту відібрав вінтажні брендові речі з усього світу. Тож Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд.

Усі предмети ретельно відреставрують, а деякі з них кастомізують на замовлення самого Мікеле. Кожну річ пронумерують і надішлють покупцеві в унікальному пакуванні.

«Коли я знаходжу ці предмети, для мене вони схожі на реліквії», — зазначив дизайнер.

Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд. Фото: Gucci

Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд. Фото: Gucci

Та не Gucci єдиним — «на полицях» магазину можна знайти й інші бренди, зокрема, Collina Stada, Charles de Vilmorin, Ahluwalia, Stefan Cooke та інші.

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду Життя

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону Мода

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону