Італійський модний бренд Gucci запустив проєкт Vault — власну онлайн-платформу з продажу вінтажних речей.
«Для мене шопінг — це не просто купівля речей. Це певний зв'язок із ними. Я завжди хотів створити місце, де відбувалося б «неможливе»: діалог між об'єктами різних авторів і часів. Я сказав собі: «Чому в модному домі з креативним директором не може бути місця для альтернативної платформи?» — розповів креативний директор Gucci Алессандро Мікеле.


Gucci запускає онлайн-платформу з продажу вінтажних речей Gucci Vault. Фото: Gucci
Він разом з архівістами модного дому спеціально для проєкту відібрав вінтажні брендові речі з усього світу. Тож Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд.
Усі предмети ретельно відреставрують, а деякі з них кастомізують на замовлення самого Мікеле. Кожну річ пронумерують і надішлють покупцеві в унікальному пакуванні.
«Коли я знаходжу ці предмети, для мене вони схожі на реліквії», — зазначив дизайнер.

Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд. Фото: Gucci
Та не Gucci єдиним — «на полицях» магазину можна знайти й інші бренди, зокрема, Collina Stada, Charles de Vilmorin, Ahluwalia, Stefan Cooke та інші.