Італійський модний бренд Gucci запустив проєкт Vault — власну онлайн-платформу з продажу вінтажних речей.
«Для мене шопінг — це не просто купівля речей. Це певний зв'язок із ними. Я завжди хотів створити місце, де відбувалося б «неможливе»: діалог між об'єктами різних авторів і часів. Я сказав собі: «Чому в модному домі з креативним директором не може бути місця для альтернативної платформи?» — розповів креативний директор Gucci Алессандро Мікеле.
![Як продавати полотняні сумки по 1500 євро – досвід Бернара Арно](https://images.weserv.nl/?w=290&h=160&fit=cover&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F359339%2Fbernard-arnault.jpg%3Fv%3D1719584264)
![Gucci запускає онлайн-платформу з продажу вінтажних речей Gucci Vault. Фото: Gucci](https://images.weserv.nl/?w=600&we=1&url=https%3A%2F%2Fnew-thepage.fra1.digitaloceanspaces.com%2Flive%2Fmedia%2F160220%2Fvault-162-day2-11-20210330-gucci-week04-28937.jpg%3Fv%3D1632754971)
Gucci запускає онлайн-платформу з продажу вінтажних речей Gucci Vault. Фото: Gucci
Він разом з архівістами модного дому спеціально для проєкту відібрав вінтажні брендові речі з усього світу. Тож Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд.
Усі предмети ретельно відреставрують, а деякі з них кастомізують на замовлення самого Мікеле. Кожну річ пронумерують і надішлють покупцеві в унікальному пакуванні.
«Коли я знаходжу ці предмети, для мене вони схожі на реліквії», — зазначив дизайнер.
![Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд. Фото: Gucci](https://images.weserv.nl/?w=600&we=1&url=https%3A%2F%2Fnew-thepage.fra1.digitaloceanspaces.com%2Flive%2Fmedia%2F160221%2Fvault-12-day3-11-20210308-gucci-week01-10447.jpg%3Fv%3D1632754375)
Vault представить не лише одяг, але й аксесуари, сумки, валізи та посуд. Фото: Gucci
Та не Gucci єдиним — «на полицях» магазину можна знайти й інші бренди, зокрема, Collina Stada, Charles de Vilmorin, Ahluwalia, Stefan Cooke та інші.