ЄС запровадив нові правила для цифрових компаній, щоб посилити захист споживачів в інтернеті. За їх порушення чиновники обіцяють бізнесу штрафи у розмірі щонайменше 4% річного обороту компанії.
Про це заявив єврокомісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс, повідомляє прессслужба Єврокомісії.
Нові правила заборонять:
- компаніям-продавцям перепродаж через ботів за завищеною ціною квитків на концерти чи спортивні заходи;
- публікацію фейкових відгуків на сайтах компаній;
- ухилення компаній від розміщення за 30 днів даних про вартість товару у разі зниження його ціни.
Країни ЄС повинні запровадити ці правила протягом двох років, зауважила заступник голови Єврокомісії Віра Юрова.
З травня 2018 року законодавство ЄС регулює поширення та використання особистих даних європейців. Так, відповідно до загального регламенту про захист даних (GDPR), користувачі з ЄС отримали право знати, як саме використовуються їхні персональні дані, які вони надають про себе в інтернеті.
Раніше регулювання захисту персональних даних відрізнялося в кожній з держав Євросоюзу, оскільки діяли національні норми країн-членів союзу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також