Фото: Concorde Capital
Сьогодні The Page почав свій перший щорічний проект «Топ-30 високооплачуваних керівників українських приватних компаній». Під час його підготовки видання розпитало власників великих українських компаній, як вони обирають собі топ-менеджерів.
Ось що вони розповіли:
- Сергій Тігіпко, голова групи ТАС, в першу чергу звертає увагу на те, скільки грошей топ-менеджер приніс власнику бізнесу. Він зазначив, що «всі керівники компаній — наші партнери». Заробіток залежить від кінцевих цифр, які отримує компанія. Якщо вона у чистому прибутку, тоді і розмір бонусів максимальний.
- Юрій Косюк, основний акціонер «Миронівського хлібопродукту», дивиться на вміння керівника надихнути колектив та управляти людьми. «Дуже важливо, щоб топ-менеджер любив і поважав людей, з якими він працює. Щоб він міг їх надихнути і навчити», – переконаний він.
- Олег Бахматюк, засновник агрохолдингу Ukrlandfarming, вважає, що головний фактор — досвід. На керівні посади він бере людей з самої компанії, у яких є розуміння, бачення системи та знання контексту.
- Констянтин Жеваго, голова компанії Ferrexpo, шукає людей, які знають, як вирішувати проблеми компанії. Головний критерій його підбору — вміння кандидата самостійно приймати рішення та знайти вихід із складної ситуації.