У порівнянні з першим місяцем війни, коли переважна частка безготівкових оплат за товари та послуги припадала на харчі та медикаменти, у квітні та першій половині травня збільшилися обсяги безготівкових оплат покупок в мережах електроніки й побутової техніки та закладах харчування. Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.
Так, у першій половині травня частка оплат покупок харчів в мережі терміналів ПриватБанку знизилася з 56% до 52% від загального обсягу витрат, а обсяги оплат покупок в мережах аптек — з 12,5% до 8%. Водночас частка оплат у кафе і ресторанах у першій половині травня у порівнянні з березнем зросла з 2,5% до 4,3%, в магазинах одягу і взуття з 6% до 7,5%, а мережах електроніки та побутової техніки — з 5% до 6,5%.
За кількістю працюючих торгових терміналів, отже, й самих торгових точок, лідерами відновлення ринку стали магазини одягу й взуття. Якщо на початку березня не працювали понад 80% магазинів цього сегменту, то у травні відновили роботу 65% точок. Ресторанний сервіс впав з початком війни на 81%, але зараз відновився вже на 45%, магазини техніки та електроніки після зниження кількості точок з початком війни на 67% у травні відновилися на 44%.
Роздрібні мережі харчування та фармації зазнали меншого впливу війни: після зниження кількості працюючих продуктових магазинів на 37% вже відновили роботу 22%, а із 40% тих, що зупинили роботу з початком війни аптек — 18% вже відновили роботу.
Поновлення обсягів безготівкових оплат зумовлене насамперед активністю мікро та малого бізнесу. Якщо у березні зниження обсягів безготівкових оплат через термінали ПриватБанку у невеликих торгових точках складало 62%, то вже у перший половині травня обсяги продажів зросли й повернулися до довоєнних показників та навіть перевищили їх.
Нагадаємо, у квітні кількість оплат покупок банківськими картками та електронними гаманцями через мережу торгових POS-терміналів ПриватБанку зросла на 18% у порівнянні з березнем — зі 124 до 146 млн транзакцій за рахунок активного зростання кількості магазинів, які приймають картки до оплати.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!