Конгрес США може передбачити в оборонному бюджеті країни на 2020 рік санкції проти російського газопроводу «Північний потік — 2». Про це виданню Defensenews заявив голова Комітету міжнародних справ Сенату країни Джим Ріш.
«Вікно можливостей закривається. Істотну частину газопроводу вже побудували», — пояснив він.
Також Ріш сказав, що ці санкції змусять компанії відмовитися брати участь у проекті, а росіяни будуть шукати інші шляхи, щоб це зробити.
Включення санкцій в один з найважливіших документів, який визначає оборонні витрати США, буде означати, що обидві палати Конгресу і банківський комітет дотримуються спільної позиції з питання по «Північному потоку — 2».

Текст законопроекту поки не розкривається, але за словами Ріша, частина про санкції буде такою ж як у законопроекті, поданому в липні сенатором Тедом Крузом, який передбачає ввести обмеження проти суден, беруть участь у побудові «Північного потоку — 2».
Видання пише, що Штати виступають проти запуску газопроводу, тому що він збільшить залежність Європи від російського газу і зашкодить Україні.
Контекст
- «Північний потік — 2» передбачає будівництво двох ниток газопроводу загальною потужністю 55 млрд кубометрів на рік від узбережжя Росії через Балтійське море до Німеччини. За даними «Газпрому», зараз укладено понад 2,1 тис. км обох ниток. Укладання труб вже завершено у водах Росії, Фінляндії та Швеції, а також значною мірою в Німеччині. Європейськими партнерами «Газпрому» у цьому проєкті є німецькі Uniper і Wintershall, австрійська OMV, французька Engie й англо-голландська Shell. Вони фінансують 50% робіт.
- Вартість будівництва «Північного потоку — 2» оцінюється в 9,5 млрд євро. Його запуск «Газпром» планував до кінця 2019 року. Але процес призупинився через позицію Данії. Проєктна компанія Nord Stream 2 попередила, що запуск трубопроводу можуть відкласти на термін до 8 місяців. Проте це обійдеться компанії ще у 660 млн євро.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні