В 2022 українці купують подарунки частіше, ніж три роки тому. Фото: misto.vn.ua
Українці продовжують дарити подарунки і роблять це більш активно, попри війну. В 2022 році 48% українців купили подарунки, за останні три роки їх кількість зросла на 11%.
Це дані комплексного соціологічного дослідження, яке Publicis Groupe Ukraine провела разом із дослідницькою компанією Global Web Index.
«Навіть після 10 місяців війни й погіршення економічної ситуації у країні українці продовжують активно дарувати подарунки близьким і рідним», — підкреслюють автори дослідження.
48% українців продовжують дарувати подарунки. Цей показник вищий, ніж у країнах Європи та США. Цього року подарунки купували 32% жителів Чехії, 30% іспанців, 25% німців та 21% жителів США.
У різдвяний період інтерес до таких покупок у інших країнах зростає на 5-7%, але все одно не перевищує показник в Україні.
До речі, українці надають перевагу конкретним речам, у той час як у США 20% обирає подарункові сертифікати.
В 2022 українці купують подарунки частіше. Інфографіка — Publicis Groupe Ukraine
Серед української молоді 16-25 років дарили подарунки 58% опитаних, серед представників старшого покоління 55-64 років — 41%.
На жаль, на спроможність та бажання купувати подарунки суттєво впливає життєва ситуація та рівень доходу. 60% тих, хто працює повний робочий день, робило це протягом останнього місяця, і лише 28% серед безробітних. Серед тих, що заробляють 25 тис. грн на місяць і більше, 70% радують близьких гостинцями. Майже вдвічі менше частка тих, хто дарує (38%), серед людей, що заробляють 2 тис. грн й менше.
Особливий інтерес до покупки подарунків спостерігається в українських захисників: це 80% серед воїнів ЗСУ та 63% ТрО.
На спроможність та бажання купувати подарунки суттєво впливає життєва ситуація та рівень доходу. Інфографіка — Publicis Groupe Ukraine
У дослідженні взяли участь 2000 респондентів, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Це 3 хвиля дослідження, репрезентативна за віком та статтю з широкою географією (як великі, так і маленькі міста), що проводилась онлайн у вересні 2022 року. Перша та друга хвиля відбулись у 2019 та 2020 рр.