Сервіс коротких відео TikTok працює над запуском сервісу для пошуку роботи. Його особливість — націленість на покоління Z. Для компаній TikTok стане ще одним каналом рекрутингу. Про це повідомило видання Axios.
Наразі компанія тестує сервіс із бета-групою компаній. Кілька великих брендів, включно зі спортивними лігами, було запрошено до участі в тестуванні.
Новий сервіс не буде інтегрований у сам TikTok, це буде вебсторінка, яка доступна через TikTok. На ній компанії зможуть розміщувати вакансії.

Користувачі можуть розміщувати на сайті відеорезюме TikTok, а не традиційне резюме. Ідея полягає в тому, щоб користувачі в унікальний спосіб розповідали про себе або свій досвід роботи за допомогою відео.
TikTok попросить користувачів розмістити відео з резюме у своїх профілях, щоб допомогти рекламувати нову послугу.
Покоління Z (Generation Z, також відоме як зумери) — термін, що застосовується для позначення покоління людей, які народилися в період приблизно з 1997 до 2012 року.
Додатково. Після новорічних свят до рейтингу популярних в Україні сайтів повернувся портал для пошуку роботи Work.ua, посівши 22-ге місце. У компанії вважають, це пов'язано з тим, що після свят більше українців почали шукати роботу на сайті.