Сервіс коротких відео TikTok працює над запуском сервісу для пошуку роботи. Його особливість — націленість на покоління Z. Для компаній TikTok стане ще одним каналом рекрутингу. Про це повідомило видання Axios.
Наразі компанія тестує сервіс із бета-групою компаній. Кілька великих брендів, включно зі спортивними лігами, було запрошено до участі в тестуванні.
Новий сервіс не буде інтегрований у сам TikTok, це буде вебсторінка, яка доступна через TikTok. На ній компанії зможуть розміщувати вакансії.
Користувачі можуть розміщувати на сайті відеорезюме TikTok, а не традиційне резюме. Ідея полягає в тому, щоб користувачі в унікальний спосіб розповідали про себе або свій досвід роботи за допомогою відео.
TikTok попросить користувачів розмістити відео з резюме у своїх профілях, щоб допомогти рекламувати нову послугу.
Покоління Z (Generation Z, також відоме як зумери) — термін, що застосовується для позначення покоління людей, які народилися в період приблизно з 1997 до 2012 року.
Додатково. Після новорічних свят до рейтингу популярних в Україні сайтів повернувся портал для пошуку роботи Work.ua, посівши 22-ге місце. У компанії вважають, це пов'язано з тим, що після свят більше українців почали шукати роботу на сайті.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також