Facebook Pixel

Як працювати з поколінням Z

Зумери – це покоління людей, що народилися між другою половиною дев'яностих та другою половиною двохтисячних. Вони виросли в епоху інтернету та не уявляють свого життя без девайса в руках. Проте їм бракує впевненості в собі під час спілкування з іншими, пише в колонці для The Page директорка з маркетингу WePlay Studios Ірина Чугай.

«Останні дослідження показують, що 96% молодого покоління щодня користуються соціальними мережами. 35% присвячують онлайн-листуванню годину-дві на день, а 23% – понад три години щодня. Проте спілкуватися у чатах – це не те саме, що спілкуватися у реальному житті. 15% мають складнощі, якщо треба записатися до лікаря, лише тому, що для цього треба подзвонити телефоном чи поговорити з незнайомцем. Поза межами Tinder, Reddit, соціальних мереж і відеоігор існує цілий світ – реальний світ, де покоління Z не готове до взаємодії віч-на-віч», — зазначає вона.

Як наслідок, зумерам важко сприймати дискусії та критичні коментарі – вони беруть їх надто близько до серця. Як же взаємодіяти з постійно стурбованою молоддю, яка схильна сумніватися в собі?

Як організувати роботу з поколінням Z

Чугай ділиться методами, якими регулярно користується в роботі з командою:

  • Говоріть про процеси, а не лише про промахи та досягнення. «Підкреслюйте, що компанія цінує їхню роль та обов’язки. Головне ваше завдання як керівника – створити стабільне та безпечне середовище, що допоможе співробітникам не перейматись надміру під час виконання повсякденних завдань. Нагадуйте команді, що їхня робота є важливою, навіть якщо той чи інший працівник не може щодня чи щотижня похвалитися важливими досягненнями», — радить вона.
  • Проявляйте співчуття. «На мій особистий погляд, емпатія – одна з речей, що відрізняють керівника від лідера. Ми не роботи – ми соціальні істоти, що шукають свою спільноту та місце серед однодумців. Помилки – це частина процесу. Той, хто ніколи не помиляється, практично нічого не робить. Члени команди повинні розуміти, що ви теж людина, й вони можуть вам довіряти. Зрештою, у той чи інший період життя ми всі боремося з однаковими демонами. Не бійтеся ділитися власним досвідом злетів і падінь. Зосередьтеся на уроках, які ви винесли з цих ситуацій або емоцій, і заохочуйте колег робити те саме», — рекомендує директорка з маркетингу.
  • Допомагайте у пошуку мети. «Покоління зумерів – справді найбільш освічене та обізнане про психічне здоров’я в історії людства. Та їм довелося адаптуватися до мінливої реальності більше, ніж будь-якому іншому поколінню. У мої шкільні роки мій тато казав, що за статистикою кожне покоління стикається хоча б з одною економічною кризою протягом свого життя. А тепер погляньмо, що ми пережили від початку двотисячних: «кризу доткомів», кризу банківської системи, пандемію COVID-19. А зараз проживаємо повномасштабну війну. І все це відбулось трохи більш ніж за 20 років! Молоде покоління має пристосовуватися і шукати свій шлях, весь час відчуваючи вразливість», — додає вона.
  • Допомагайте їм боротися з невпевненістю в собі та знайти причину, щоб щоранку прокидатися та ставати до бою з тривогою. «Навіть якщо ця мета – просто виконувати задачі, дотримуватися графіка та дедлайнів», — підсумовує Чугай.
Подякувати 🎉