Понад 77% українців використовують соціальні мережі для отримання новин. Соцмережі майже наздогнали телебачення за рівнем довіри, йдеться в результатах опитування громадянської мережі ОПОРА.
Які джерела інформації обирають українці
- Соціальні мережі — 77,9%
- Телебачення — 62,5%
- Інтернет (без урахування соцмереж) — 57,7%
- Радіо — 33,7%
- Друковані ЗМІ — 17,8%.
Соцмережі виявилися головним джерелом інформації й для жінок (76,2%), і для чоловіків (80%). На другому місці для жінок — телебачення (66,3%); для чоловіків — інтернет (без урахування соцмереж) — 61,1%. Радіо користується більшою популярністю з-поміж чоловіків (37,9%), ніж серед жінок (30,2%).
Які соцмережі найпопулярніші в Україні
- Telegram — використовують 71,3% опитаних;
- YouTube — 66,2% респондентів;
- Facebook — 55%.
Це основні джерела інформації для українців, але громадяни довіряють їм майже на одному рівні з телебаченням.
Яка довіра до медіа з-поміж українців
Соцмережі майже наздогнали телебачення за рівнем довіри, але все-таки дещо поступаються інформаційному майданчику-конкуренту:
- телебачення — 61,1%;
- соцмережі — 60%;
- інтернет-ЗМІ (без соцмереж) — 45,1% (довіра знизилася на 3,9% проти минулого року);
- радіо — 41%;
- друковані ЗМІ — 30,3%;
- не довіряють жодному джерелу — приблизно 8% респондентів.
Загальний рівень довіри до медіа зріс, як порівняти з 2022 роком.