Щомісяця українці витрачають більше грошей на донати, ніж на дозвілля або покупку електроніки. Середня сума одного донату — 122 грн. Більшість споживачів вважають, що треба економити на дозвіллі та одязі. наводить основні тези з дослідження Deloitte щодо поведінки українських споживачів під час війни, яке було презентоване 13 березня.

Майже кожен — 92% — опитаних підтримують коштами збори на потреби ЗСУ або постраждалих внаслідок російської агресії, повідомляє компанія Deloitte. Це на 2% більше, ніж у 2022 році. Частка тих, хто системно переказує кошти, збільшилася на 12 відсоткових пунктів та досягла 33%.
Майже три чверті опитаних жертвують здебільшого суми до 200 грн. До великих благодійних фондів, як-от Фонд Сергія Притули та «Повернись живим», переказують гроші 71% респондентів. Середня сума донату до цих фондів — 122 грн. Трохи менше (60%) підтримують державні збори, такі як UNITED 24.
В середньому 3% власного бюджету щомісяця українці спрямовують на благодійність. Це більше, ніж витрати на дозвілля (2%) або на покупку електроніки (2%).
Більш детально про те, на що та як українці витрачають гроші, в огляді .