Скарги йдуть в онлайн: бізнес позбавили радянських стандартів

Книга відгуків та пропозицій віднині не обов'язкова. Скрішнот/YouTube

Наказ, який скасовує обов'язкове ведення книги відгуків і пропозицій, офіційно набув чинності, повідомляє пресслужба Мінекономіки у Facebook.

Для зв'язку з підприємцями споживачі можуть використовувати зворотний зв'язок через кол-центри, соцмережі або електронну пошту. Крім того, споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів для захисту порушених прав.

Процес ведення книг відгуків і пропозицій назвали застарілим і неефективним, адже їхня наявність не гарантувала розв'язання проблемних питань, які виникали в покупців.

Мінекономіки вважає, що скасування книг відгуків і пропозицій відповідає європейським і світовим стандартам і допоможе налагодити правильну комунікацію між бізнесом і споживачем.

Раніше на адміністрування книги відгуків і пропозицій, яка розміщувалася в кожному торговому відділі та кожному залі закладу громадського харчування, витрачали 44 млн грн на рік. Ця сума передбачала організаційні витрати, витрати, пов'язані з призначенням відповідального за ведення книги та розгляд скарг.

Контекст. У березні 2019 року Кабмін скасував обов'язкове ведення книги відгуків і пропозицій. Але в нормативних документах залишилися вимоги щодо ведення книги та згадки про неї.

Читати на The Page