Наказ, який скасовує обов'язкове ведення книги відгуків і пропозицій, офіційно набув чинності, повідомляє пресслужба Мінекономіки у Facebook.
Для зв'язку з підприємцями споживачі можуть використовувати зворотний зв'язок через кол-центри, соцмережі або електронну пошту. Крім того, споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів для захисту порушених прав.
Процес ведення книг відгуків і пропозицій назвали застарілим і неефективним, адже їхня наявність не гарантувала розв'язання проблемних питань, які виникали в покупців.
Мінекономіки вважає, що скасування книг відгуків і пропозицій відповідає європейським і світовим стандартам і допоможе налагодити правильну комунікацію між бізнесом і споживачем.
Раніше на адміністрування книги відгуків і пропозицій, яка розміщувалася в кожному торговому відділі та кожному залі закладу громадського харчування, витрачали 44 млн грн на рік. Ця сума передбачала організаційні витрати, витрати, пов'язані з призначенням відповідального за ведення книги та розгляд скарг.
Контекст. У березні 2019 року Кабмін скасував обов'язкове ведення книги відгуків і пропозицій. Але в нормативних документах залишилися вимоги щодо ведення книги та згадки про неї.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі