Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа

Фото: Renault

Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа

Оновлена емблема знаменує нову електромобільну еру в розвитку бренду.

Вимушений карантин, через який ми весь минулий рік не ходили на роботу, дає про себе взнаки. 2021-й увійде в історію автомобілебудування як «рік логотипів». Зараз тільки середина березня, а свої нові емблеми презентували одразу чотири великі автовиробники: Kia, General Motors, Peugeot і Renault. Приміром, у 2018-2020 рр. на таке наважилися лише пара безрідних китайських брендів — Zotye і Wuling.

Але жарти в сторону — Жиль Відаль, який керував ребрендингом «ромба», розповів, що свій новий логотип французи малювали цілі три роки, тобто задовго до того, як у листопаді сам Відаль перейшов із Peugeot у стан головних конкурентів. І що запуск Renaulution — нової стратегії розвитку компанії — став ідеальним моментом для дебюту оновленої емблеми. Намагаючись відобразити нові цінності бренду, зокрема ефект руху та взаємодоповнюваності, графічні дизайнери намалювали ромб із допомогою двох взаємопроникних алмазних форм. Ця ітерація стала дев'ятою в історії французької марки.

«Ромб — це одна з найвідоміших форм як у нашому світі, так і у світі автомобілів. Це проста геометрична фігура, але з яскравою індивідуальністю та вольовим характером, — пояснює Жиль Відаль, шеф-дизайнер Renault. — Змінювати її було складно, адже вона присутня на Renault з 1925 року. Наше завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє невіддільною частиною історії нашого візуального стилю».

Фото: Renault

Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа

Трьохоб'ємний логотип, що використовується сьогодні, з'явився 1992 року й був оновлений п'ять років тому. Тепер фігура виконана в мінімалістичному стилі, без надмірних акцентів, кольорів, напівтонів і типографіки. Крім того, логотип виконаний ще і плоским для максимального полегшення його анімації у відеопродукції та на цифрових носіях на кшталт застосунків для смартфонів або на екранах автомобілів.

Першою моделлю з новою емблемою на радіаторних решітках став ретро-концепт Renault 5 Prototype, який показали ще в січні. Позитивні відгуки аудиторії переконали керівництво Renault офіційно затвердити нову емблему.

За 122-річну історію марки це вже дев'ятий логотип. Спочатку в 1900-1904 рр. Луї Рено використовував як емблему вензель зі своїх ініціалів, вписаний в овал. У 1906-му, після перемоги в гран-прі Франції — головних перегонах тієї пори, він помістив анфас перегонового автомобіля в зубчасте колесо. Одразу після закінчення Першої світової війни місце боліда посів перший у світі танк класичного компонування, створений Рено. Ще через чотири роки мілітаристські мотиви поступилися місцем нейтральній композиції, що складалася з напису та вертикальних жалюзі. І тільки 1925-го емблема, не змінивши свого «наповнення», з круглої стала ромбоподібною. Ця геометрична фігура привернула увагу конструктора своїми кутами, що відповідали формам капотів того часу. Нинішня ітерація «ромба» — уже сьома, вона демонструє одночасно глибокі традиції марки та її прагнення йти в ногу з часом.

Фото: Renault

Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа

Настільки тривалі строки впровадження двомірного логотипа пов'язані не стільки з його створенням, а й з усілякими погодженнями. Адже новий «ромб» потрібно належним чином зареєструвати, замінити на всіх сайтах, у друкованій продукції та рекламних матеріалах. Безпосередньо на серійних моделях, а також у шоу-румах, сервісних центрах і представництвах його почнуть використовувати тільки 2022 року. А повний перехід відбудеться ще через пару років, коли новий логотип, за словами мсьє Відаля, стане невіддільним атрибутом усього модельного ряду Renault.


Фото: Renault

Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа


Фото: Renault

Ромб колишній, емблема — нова. Renault провів ребрендинг логотипа


Читати на The Page