Reface уклав контракт із Warner Bros. Pictures. Фото: hey.reface.ai
Український стартап Reface та Warner Bros. Pictures уклали річний рекламний контракт. Завдяки AI- та ML-технологіям фанати зможуть підставити свої обличчя замість облич персонажів фільмів студії. Першим спільним проєктом стане «Матриця: Воскресіння». Про це повідомляє видання Speka.
CEO та співзасновник Reface Дмитро Швець повідомив, що Reface поєднав дитячі мрії потрапити до фільму і стати улюбленим персонажем із вірою в те, що будь-який контент можна просувати більш персоналізовано за допомогою AI. На його думку, одне з основних завдань стартрапа — переконати в цьому великі компанії, правовласників, кіностудії, лейбли. Швець зазначив, що до великого та офіційного партнерства з Warner Bros. Pictures Reface ішов більш ніж рік.
«Дати можливість шанувальникам всесвіту «Матриці» поринути в цей світ за допомогою цифрового моделювання — це ж найвищий прояв «Матриці», — наголосив старший віцепрезидент Warner Bros. із глобального цифрового маркетингу Браян Уорман.
Контент проєкту «Матриця: Воскресіння» буде безкоштовний для всіх користувачів застосунку Reface до 25 лютого.