Український стартап Reface та Warner Bros. Pictures уклали річний рекламний контракт. Завдяки AI- та ML-технологіям фанати зможуть підставити свої обличчя замість облич персонажів фільмів студії. Першим спільним проєктом стане «Матриця: Воскресіння». Про це повідомляє видання Speka.
CEO та співзасновник Reface Дмитро Швець повідомив, що Reface поєднав дитячі мрії потрапити до фільму і стати улюбленим персонажем із вірою в те, що будь-який контент можна просувати більш персоналізовано за допомогою AI. На його думку, одне з основних завдань стартрапа — переконати в цьому великі компанії, правовласників, кіностудії, лейбли. Швець зазначив, що до великого та офіційного партнерства з Warner Bros. Pictures Reface ішов більш ніж рік.
«Дати можливість шанувальникам всесвіту «Матриці» поринути в цей світ за допомогою цифрового моделювання — це ж найвищий прояв «Матриці», — наголосив старший віцепрезидент Warner Bros. із глобального цифрового маркетингу Браян Уорман.
Контент проєкту «Матриця: Воскресіння» буде безкоштовний для всіх користувачів застосунку Reface до 25 лютого.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!