У III кварталі зменшилось (на 28% у річному вираженні) використання аналогової платформи розповсюдження телевізійного сигналу. Майже на третину більше глядачі стали дивитися цифрове телебачення, на 23% — інтернет-платформи. Використання супутника залишилося без змін.
Про це свідчать результати дослідження телевізійної аудиторії, яке на замовлення Індустріального телевізійного комітету проводять компанії Nielsen і «Комунікаційний альянс».

Більшість лідерів серед інформаційних каналів продемонстрували зростання рейтингів і частки глядацької аудиторії. Найбільші ці показники у «Прямого» (143%), «Еспрессо» (33%) і «112 Україна» (29%).

У ТОП-10 найрейтинговіших телеканалів у III кварталі увійшли: «Україна», "1+1", ICTV, «Інтер», СТБ, «Новий канал», "2+2", TET, НТН, «112 Україна». Разом ці канали охоплюють 63% глядачів.
Серед загальнонаціональних телеканалів найбільші втрати частки аудиторії в порівнянні з III кварталом 2018-го продемонстрували «К1» (36%) і «UA:Перший» (33%).

Додатково
- Тарас Козак офіційно став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK – компаній «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації». Тепер в його медиаактиве три канали: «112 Україна», NewsOne і ZIK.
- Кілька платних телеканалів з західним серіальним контентом в 2020 році запустить «Медіа група Україна».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також