ПриватБанк представив оновлену версію свого мобільного банку Приват24. Як повідомив заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, це оновлення є частиною масштабної програми інновацій та розвитку нових цифрових сервісів банку. Перший етап оновлення передбачає зміни в дизайні та покращення інклюзивних можливостей головного екрана застосунку.
Маріуш Качмарек підкреслив, що головними ініціаторами цих змін є саме клієнти банку, які щодня надсилають пропозиції щодо нових функцій, що можуть полегшити користування Приват24.
«Ми починаємо процес оновлення зі зміни дизайну мобільного застосунку та впровадження нової концепції головного екрана», — зазначив він.
Дмитро Мусієнко, член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу, наголосив, що банк продовжує інвестувати в інновації та цифрові сервіси.
«Для нас важлива довіра клієнтів та доступність послуг. Ми зосереджені на покращенні клієнтського досвіду, і головний акцент нашого розвитку — зробити шлях користувача простим, цікавим і приємним», — додав він.
Оновлений дизайн Приват24 побудований на принципах сучасного юзабіліті та інклюзивності, що враховують відгуки клієнтів і результати глибинного аналізу їхнього досвіду. З новою версією користувачі зможуть одразу бачити баланс та реквізити своїх карток, а також поповнити рахунок за кілька кліків через Apple Pay, Google Pay, з власної картки або за номером IBAN.
Серед інших нововведень — улюблені сервіси та шаблони кожного клієнта тепер з’являються на головному екрані, а програма лояльності «Привіт» з кешбеком і знижками, а також накопичення у сервісі «Конверти» — зручніше розташовані на нижній панелі навігації. Після запуску нової версії Приват24 ІТ-команда продовжить вивчати відгуки клієнтів, щоб зробити застосунок ще зручнішим.