Державне агентство автомобільних доріг («Укравтодор») і компанія «Автомагістраль-Південь» підписали Меморандум про підготовку пропозиції щодо здійснення державно-приватного партнерства в рамках проєкту будівництва та експлуатації автомобільної дороги за маршрутом Краковець — Броди — Рівне (за винятком ділянки Північного обходу Львова).
Компанія своїм коштом здійснить підготовку пропозиції. Зокрема, йдеться про розроблення техніко-економічного обґрунтування реалізації проєкту.
«Підписання Меморандуму дає нам змогу вже найближчим часом оголосити відкритий конкурс із добору інвестора для будівництва маршруту Краковець — Броди — Рівне. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка з'єднуватиме столицю України з найбільшими містами Європи», — сказав глава «Укравтодору» Олександр Кубраков.
Для будівництва Північного обходу Львова цього року буде проведено відкритий міжнародний тендер відповідно до правил і принципів МФО в рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ).
Контекст. Міністр інфраструктури Владислав Криклій наприкінці січня повідомив про підготовку конкурсів за першими проєктами на залучення приватних інвесторів у дорожній сектор.
На першому етапі програми державно-приватного партнерства в дорожній галузі планується відновити шість ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км:
- Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
- Бориспіль — Полтава (М-03);
- Херсон — Миколаїв (М-14);
- Київ — Житомир — Рівне (М-06);
- Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
- Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, М-11).

Міністр запевнив, що ці дороги не будуть платними для проїзду. Інвестору заплатить держава, але в розстрочку — упродовж 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору зменшуватиметься на розмір штрафів — це визначається договором.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист