Facebook Pixel

«Укравтодор» підписав перший меморандум для будівництва концесійної автодороги

Державне агентство автомобільних доріг («Укравтодор») і компанія «Автомагістраль-Південь» підписали Меморандум про підготовку пропозиції щодо здійснення державно-приватного партнерства в рамках проєкту будівництва та експлуатації автомобільної дороги за маршрутом Краковець — Броди — Рівне (за винятком ділянки Північного обходу Львова).

Компанія своїм коштом здійснить підготовку пропозиції. Зокрема, йдеться про розроблення техніко-економічного обґрунтування реалізації проєкту.

«Підписання Меморандуму дає нам змогу вже найближчим часом оголосити відкритий конкурс із добору інвестора для будівництва маршруту Краковець — Броди — Рівне. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка з'єднуватиме столицю України з найбільшими містами Європи», — сказав глава «Укравтодору» Олександр Кубраков.

Для будівництва Північного обходу Львова цього року буде проведено відкритий міжнародний тендер відповідно до правил і принципів МФО в рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ).

Контекст. Міністр інфраструктури Владислав Криклій наприкінці січня повідомив про підготовку конкурсів за першими проєктами на залучення приватних інвесторів у дорожній сектор.

На першому етапі програми державно-приватного партнерства в дорожній галузі планується відновити шість ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км:

  • Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
  • Бориспіль — Полтава (М-03);
  • Херсон — Миколаїв (М-14);
  • Київ — Житомир — Рівне (М-06);
  • Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
  • Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, М-11).


Міністр запевнив, що ці дороги не будуть платними для проїзду. Інвестору заплатить держава, але в розстрочку — упродовж 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору зменшуватиметься на розмір штрафів — це визначається договором.

Подякувати 🎉