Facebook Pixel

Нові правила для субсидій: навіщо потрібні фронт-офіси та як подати документи

З 1 січня 2021 року звернення щодо призначення різних видів соціальної допомоги, пільг, субсидій і компенсацій українці мають подавати через «фронт-офіси» територіальної громади, які потім передаватимуть їх до органів соціального захисту населення райдержадміністрацій.

Проте, як повідомили в пресслужбі Міністерства соціальної політики, є й винятки. Йдеться про документи, які надсилають поштою та подають в електронному вигляді.

У відомстві також пояснили: для того, щоб це виконати, у структурі виконавчого органу територіальної громади потрібно створити структурний підрозділ із питань соціального захисту населення або визначити уповноважених посадових осіб.

Водночас у повідомленні пояснюється, що функцію «фронт-офісів» можуть забезпечувати посадові особи структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, адміністратори центру надання адміністративних послуг або старостати в режимі віддалених робочих місць.

Як оформити субсидію в Україні

Для того щоб оформити субсидію в Україні онлайн, потрібно перейти на сайт Міністерства соціальної політики, потім до розділу «Е-сервіси» та «Субсидії» й зареєструватися. Після того потрібно заповнити заяву про призначення та надання субсидії в грошовій формі в потрібному відділенні банку та декларацію про доходи й витрати.

Для того щоб подати заяву офлайн, знадобляться такі документи:

  • заява про призначення субсидії;
  • декларація про доходи та витрати;
  • договір найму (оренди) житла.

Докладніше про оформлення та виплату субсидій можна прочитати за посиланням.

Контекст. Раніше Національний банк України спростив для операторів поштового зв'язку процедуру підтвердження особи одержувачів пенсій, допомог, субсидій і інших виплат населенню.

Подякувати 🎉