Netflix відкриває розважальні центри у стилі культових серіалів

Netflix запускає власні розважальні комплекси – Netflix House, перші з яких відкриються наприкінці 2025 року в King of Prussia Mall (Філадельфія) та Galleria Dallas (Даллас). Це масштабні майданчики, розміром понад 9300 м², розташовані у внутрішніх приміщеннях великих торговельних центрів.

Як зазначають творці, відвідувачам Netflix House запропонують унікальні атракціони, тематичні розваги та активності за культовими серіалами, магазини з ексклюзивним мерчем.

Так, наприклад, у центрі розваг Netflix House у Далласі буде інтерактивна версія гри за серіалом «Гра в кальмара», а також квест за серіалом «Дивні дива». Також на локаціях плануються аркадні ігри, кінотеатр для показів, VR-зони, мінігольф, тематичні конкурс‑зони. Крім того, планується відкриття ресторанів Netflix Bites: фуд‑зони з меню, натхненним серіалами – фірмові страви, закуски й коктейлі.

План Netflix House у Філадельфії, instagram.com/netflixhouse

План Netflix House у Далласі, instagram.com/netflixhouse

Зараз відомо, що третій Netflix House заплановано відкрити в 2027 році у Лас‑Вегасі біля MGM Grand у форматі вуличного комплексу.

Netflix House — що це означає для Netflix

Диверсифікація бізнесу – вихід за межі цифрового стримінгу до реальних локацій із власними джерелами доходу (вхідні квитки, їжа, мерч).

Залучення фан-бази – перетворення пасивного перегляду серіалів на активний досвід – «фандом оживає».

Ревіталізація торговельних центрів – використання спорожнілих просторів у великих ТЦ, що зменшилися після COVID‑19, жвавими культурними проєктами.

Конкуренція з тематичними парками – Netflix виходить на територію Disney та Universal – але з інноваційним форматом у вигляді «міні-парків».

Читати на The Page