Vodafon, Kyivstar і lifecell запустили національний роумінг для покращення зв'язку в зоні бойових дій. Як ним скористатися

Національний роумінг під час війни. Українці можуть під'єднатись до інших мереж, де наявне покриття. Фото: defence-ua.com

Ключові українські оператори мобільного зв'язку — Vodafon, Kyivstar та lifecell — запустили національний роумінг заради підтримки зв'язку в непростий час агресії Росії в Україні.

Українці отримали можливість використовувати мережі усіх трьох мобільних операторів, де є наявне покриття. Це означає, що абоненти зможуть переключатися на мережу інших операторів у випадку, коли немає сигналу свого мобільного оператора.

Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків і SMS-повідомлень.

Як зазначили в Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК), проєкт було створено спільними зусиллями з НЦУ Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації, Української асоціації операторів зв'язку «Телас», Міністерства цифрової трансформації України та мобільних операторів.

Перш за все роумінг буде підключений у зонах бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі у Чернігівській, Житомирський, Черкаські та Вінницькі областях. Згодом роумінг запустять по всій території України.

"Те, що роблять сьогодні українські оператори, не робила ще жодна країна в умовах бойвих дій. Запускаємо поступово, дивимось, як працює. Починаємо з зони бойових дій, далі географія послуги розшириться на всю Україну», — наголосили в пресслужбі компанії Vodafon Україна.

Що важливо знати про використання національного роумінгу

  • Назва мережі може змінитись на ту, потужності якої використовуються.
  • Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
  • Тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.

Як підключитись до національного роумінгу: покрокова інструкція

1. Вимкнути автовибір мережі Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.

3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.

4. Перевірити можливість проходження дзвінка, SMS Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, спробувати перезавантажити телефон і повторити.

5.Важливо: раз на день намагатись підключитись (повернутись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Читати на The Page