Судноверфі миколаївського заводу «Океан» пиляють на металобрухт — депутат Скороход

Миколаївський суднобудівний завод «Океан». Фото: Telegram народного депутата Ганни Скороход

У Миколаєві повним ходом йде демонтаж арештованого майна стратегічно важливого суднобудівного заводу «Океан» шляхом розпилу на металобрухт.

«На заводі почалося поголовне звільнення людей, завод продовжують різати по повній, якщо раніше весь процес різання та навантаження був вночі, то зараз все роблять днем», — пише народний депутат Ганна Скороход.

Ковальський цех вартістю $15 млн повністю знищений, на даний момент ріжуть трубопроводи та покрівлю цехів. З заводу також були демонтовані спеціальні крани з ексклюзивним складальним японським і корейським устаткуванням вартістю $120 млн. У цеху №11 кружного суднобудування вирізали пастелі — це 12 тис. тон металу спецконструкцій по зварювальним роботами.

На заводі також збираються порізати унікальні 3000 тонні стапельні крани. Саме це обладнання робить «Океан» ексклюзивним і надає йому інвестиційну привабливість.

«Це все робиться на 1-ій добудованій набережній, туди ж і звозять метал і вантажать у вагони. Якщо так справа піде, то через тиждень на заводі не буде чого робити», — повідомляє Скороход.

Доповнення: Пізніше власник суднобудівного заводу «Океан» Василь Капацина спростував інформацію про демонтаж основних фондів підприємства і заявив про чергову інформаційну атаку з боку Російської Федерації.

Нагадаємо, що 13 січня 2020 року Печерський районний суд міста Києва заарештував майно Миколаївського суднобудівного заводу «Океан». Арешту підлягав весь цілісний майновий комплекс заводу.

28 травня 2020 на повторному слуханні про зняття арешту суд підтвердив законність накладення арешту на майно МСЗ «Океан».

Як відомо, у 2017 році ГПУ оголосила в розшук посадових осіб заводу «Океан» за доведення заводу до банкрутства. Збитки заводу були оцінені в 1,5 млрд грн.

Миколаївський суднобудівний завод «Океан» спеціалізується на виробництві і ремонті контейнеровозів, танкерів, буксирів, барж водотоннажністю до 350 тис. тонн. Завод володіє найбільшим в Європі сухим доком, технологічними лініями з будівництва великотоннажних суден, а також водною акваторією площею 42 га. Це один з небагатьох суднобудівних заводів, що залишилися в Україні

Читати на The Page