Щойно добудують Подільсько-Воскресенський міст і по ньому відкриють рух автотранспорту, одразу розпочнеться будівництво нової гілки метро на Троєщину.
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Україна-24».
Оскільки міст має бути введений в експлуатацію вже до кінця цього року, то вже з початку 2021 року почнеться активне будівництво нової гілки метро.
![На київський станції метро «Університет» пасажир потрапив під потяг](https://images.weserv.nl/?w=290&h=160&fit=cover&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F359128%2Fzobrazhennya-2024-06-27-121815483.png%3Fv%3D1719479913)
«Це питання найближчих 4-5 років», — пояснив Кличко.
Втім, експерти не поділяють його оптимізму. Ексзаступник міністра інфраструктури Олександр Кава розповів , що відкрити міст для автомобільного транспорту до кінця цього року реально, але малоймовірно.
«Моя ставка на відкриття – 25% проти 75%. І навіть якщо відкриють, то це буде рух в однин бік, оскільки ще багато робіт потрібно виконати на лівому березі Києва», — говорить експерт.
Насамперед, це будівництво автомобільної естакади над залізницею.
Проте якщо говорити про будівництво метро, то в тих конструкціях з'їздів з Подільського мосту на лівому березі доведеться зводити споруду під метрополітен. Крім цього, треба зробити пересадочний контур на правому березі – між станціями «Вокзальна», «Лук'янівська» та «Тараса Шевченка», щоб потім ця лінія пішла на правий берег.
«На все це буде потрібно близько 7 років, але ніяк не заявлені 4-5», — констатує Кава.
Очікується, що цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мостового переходу виділять близько 3 млрд грн з міського бюджету. Згідно з проєктною документацією, на мосту буде 6 смуг для автомобільного транспорту та 2 залізничні колії під майбутнє метро.