Користувачі витратили рекордні $23,4 млрд на застосунки через коронавірус

Карантинні заходи по всьому світу підвищили витрати на мобільні застосунки. Люди в ізоляції почали більш активно цікавитися застосунками для шоппінгу, управління фінансами, заняття спортом та роботи вдома. За перший квартал цього року користувачі витратили на застосунки найбільше за всю історію. По всьому світу час, проведений користувачами у застосунках та іграх, за перші три місяці цього року зріс на 20%, порівнюючи з показником за аналогічний період минулого року.

Згідно з дослідженням App Annie, із загальної суми у понад $23,4 млрд iOS отримав $15 млрд, а у Google Play користувачі витратили $8,3 млрд. За перший квартал обсяг надходжень для обох платформ зріс на 5%.

Серед усіх застосунків неігрові склали 35% – у iOS та 15% – у Google Play. Водночас на ігри споживачі витратили понад $16,7 млрд. США та Китай найбільше сприяли споживчим витратам на iOS, а США, Японія та Південна Корея стали найбільшими споживачами у Google Play.

Також у першому кварталі 2020 року було завантажено 31 млрд нових застосунків, що на 15% більше, ніж у четвертому кварталі 2019 року. У Google Play завантаження збільшилися до 22,5 млрд, порівнюючи з минулим роком, тоді як завантаження на iOS збільшилися на 15% — до понад 9 млрд.

Неігрові додатки в Google Play склали 55% завантажень, на iOS — це 65% завантажень. У першому кварталі 2020 року кількість завантажень мобільних ігор зросла на 20% рік до року та досягла понад 13 млрд за квартал.

У Google Play завантаження ігор збільшилося на 25% – до майже 10 млрд, порівнюючи з показником першого кварталу минулого року. На iOS кількість завантажень зросла на 25% — до 3 млрд у першому кварталі.

Завантаження у категорії «Здоров’я та фітнес» зросли на 40% – у Google Play, на 30% – в iOS, порівнюючи з попереднім кварталом. Кількість завантажених освітніх застосунків зросла на 35% – у Google Play, на 40% – в iOS. Обсяг завантажених застосунків для бізнесу збільшився на 30% – у Google Play, на 35% – в iOS.

Контекст. Станом на лютий світовий попит на ігри та онлайн-застосунки зріс на $150 млрд за рахунок рекордної кількості скачувань китайськими користувачами.

Ринок відеоігор суттєво зріс через розповсюдження коронавірусу. Згідно з даними аналітичної компанії Sensor Tower, у лютому глобальні завантаження ігор зросли на 39%, як порівняти з січнем.

Читати на The Page