Заборгованість за світло в Києві б’є рекорди — що YASNO робить з боржниками
Станом на початок травня 2025 року кияни заборгували за спожиту електроенергію 1,2 млрд грн. Про це у відповідь на запит The Page повідомила компанія YASNO.
За словами енергетиків, це більше, ніж у 2024 році, на понад 220 млн грн.
У YASNO наголошують, що компанія не має на меті передавати заявки на відключення неплатників оператору системи розподілу, тобто фахівцям, які безпосередньо відключають чи відновлюють електропостачання.
Наразі компанія використовує усі доступні в межах чинного законодавства методи інформування клієнтів-боржників. А саме:
- електронні рахунки (за наявності контактного мобільного номера телефону)
- паперові рахунки із зазначенням боргу
- смс-повідомлення або повідомлення у Viber
- IVR-дзвінки (за відсутності Viber і інформації щодо доставлення смс)
Якщо ж клієнт повністю ігнорує борг, його інформують письмовим повідомленням (листом «Укрпошти») за 10 днів до дати припинення електропостачання. Якщо оплата не надходить до дати відключення, то клієнту електропостачання вимикають.
«Важливо розуміти, що інформування надходить адресно. Якщо YASNO має номер телефону, закріплений за вказаною адресою, то сповіщає про надіслане паперове попередження. Тому важливо оновлювати контактну інформацію при переїзді/зміні власника», — наголошують у YASNO.