Уряд 10 березня змінив порядок держпідтримки, призначеної для розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства.
В 2021 році реалізація цієї програми передбачає появу щонайменше 1,5 тис. га нових насаджень, 0,5 тис. га побудованих шпалер і організацію на 1,4 тис. га крапельного зрошення. «Прийняте рішення удосконалює механізм спрямування коштів і оновлює процедуру подачі документів для отримання компенсації», — повідомив міністр економіки Ігор Петрашко.
Програма передбачає компенсацію витрат:

- на покупку посадкового матеріалу — до 80%;
- на спорудження шпалер і установку систем крапельного зрошення — до 50%;
- на нове будівництво та реконструкцію холодильників і цехів переробки — до 50%;
- на придбання технологічних ліній для обробки і переробки продукції — до 50%;
- на придбання техніки, механізмів та обладнання (також іноземного) — до 30%.
У рамках держпрограми один сільгоспвиробник може розраховувати на фінансову підтримку до 60 млн грн.
За інформацією Мінекономіки, передбачена державна підтримка виробників для часткової компенсації понесених в 2019-2020 роках витрат.
Контекст. У березні аграрний комітет Верховної Ради підтримав розроблений Мінекономіки та профільними асоціаціями план розподілу держпідтримки аграріїв у 2021 році за п'ятьма основними напрямками із загальним бюджетом у 4 млрд грн.
Крім уже існуючих, передбачено низку нових програм із бюджетом у 500 млн грн, серед яких державна підтримка страхування продукції, компенсація втрат посівів в Одеській області, підтримка зрошення, органічного виробництва, картоплярства.
Читайте також:
Від посух і повеней до двох урожаїв на рік. Які сюрпризи українським аграріям несе зміна клімату.
Оподаткування фермерських господарств у 2021 році: кому, за що і скільки платити.
Земельна реформа: хто на що розраховує в 2021 році.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!