Ціна всесвітньої індустрії розваг вперше склала понад $100 млрд

Фото: Motion Picture Association

Глобальна індустрія розваг, за даними американської Асоціації кіно (MPA), у 2019 році досягла найбільшого показника в історії – $101 млрд. До кас по всьому світу у 2019 році надійшло $42,5 млрд, що зробило кіноіндустрію найбільш прибутковою галуззю минулого року.

Попри те, що продажі квитків у США та Канаді впали на понад 4% — до $11,4 млрд, кіномани з інших країн підтримали індустрію, що допомогло міжнародним касам перетнути позначку надходжень у розмірі $30 млрд.

Водночас приріст в індустрії відбувся завдяки зростанню популярності потокових трансляцій – індустрія домашніх та мобільних розваг принесла $58,8 млрд прибутку в усьому світі, що на 14% більше, ніж у 2018 році.

Netflix був не єдиним стримінговим сервісом, на який звертали увагу. Загалом кількість підписок на онлайн-відеопослуги зросла майже до $864 млн, що на 28% більше, ніж позаминулого року.

Понад 75% дорослих дивилися фільми та телепередачі за допомогою служб онлайн-передплати. Понад 85% дітей та понад 55% дорослих переглядали розважальний контент на мобільних пристроях.

Контекст. У 2019 році стримінговий сервіс Netflix витратив на контент $15,3 млрд, а в 2020 році витрати збільшаться до $17 млрд.

Акції Netflix з кінця 2009 року зросли на 4082% в індексі S&P 500, залишивши далеко позаду найближчого конкурента Walt Disney.

Netflix вперше орендував кінотеатр для своїх фільмів. Власні кінотеатри йому потрібні для двох цілей: залучення іменитих режисерів та отримання престижних кінопремій.

З 1 листопада в Україні і ще в 106 країнах почав працювати стримінговий сервіс Apple TV+ з власними шоу та серіалами.

Читати на The Page