Зарядні станції, телевізори і кавомашини: що купували у «Чорну п’ятницю»
У Чорну п’ятницю в мережі магазинів «Фокстрот» продажі зросли у 3 рази, а найдовший чек містив 112 товарів. Найбільше купували зарядні станції, телевізори і кавомашини.
Про це йдеться в пресрелізі «Фокстроту», який отримав The Page.
Чорна п’ятниця 2024: на скільки зросли продажі мережі «Фокстрот»
Компанія зазначає, що Чорна п’ятниця, яка тривала з 25 листопада по 2 грудня, дала змогу задовольнити підвищений попит і забезпечити високу ефективність продажів на понад 1000 товарів зі знижками.
Як повідомляє «Фокстрот», українці здійснювали покупки навіть у години віялових відключень електроенергії.
Відтак, за період Black Friday-2024 у мережі магазинів товарообіг зріс утричі, якщо порівнювати з 3 звичайними тижнями місяця. Середній чек додав 10% відносно до минулого року і склав майже 9000.
При цьому найдовший чек містив 112 товарів і побив торішній рекорд, у якому було 72 товари. Пік продажів був у суботу 30 листопада.
Чорна п’ятниця 2024: які товари купували українці у «Фокстроті»
Порівняно з попередніми 3 тижнями у «Фокстроті» відбулося зростання у наступних категоріях:
- зарядні станції +900%;
- телевізори +489%;
- категорія аксесуарів +315%;
- велика побутова техніка +309%;
- дрібна побутова техніка +302%;
- IT і ноутбуки +271%;
- смартфони, планшети +222%;
- категорія непрофільних товарів +270%.
Генеральний директор мережі «Фокстрот» Олексій Зозуля зазначив, що інтерес покупців до «Чорної п’ятниці» зберігається на довоєнному рівні, однак все ж з поправками на реалії.
«Це відчувається якраз у формуванні культури попиту у воєнний час. Бо серед драйверів продажів – товари, які передусім забезпечують енергонезалежність, мобільність і водночас – комфорт: як-от «комбо» телевізора і зарядної станції. Також серед лідерів популярні мобільні гаджети і техніка для дому, які українці готують один одному на прийдешні свята», – пояснив Зозуля.
У розрізі товарних груп ще серед лідерів продажів наступні товари:
- кавомашини (зростання у 4,5 раза),
- мультиварки (у 3,5 раза),
- ноутбуки (у майже 3 рази),
- холодильники й пральні машини (у 3 рази),
- смартфони й планшети (у понад 2 рази).
Чорна п’ятниця 2024: що купували у мережі «Фокстрот»
Чорна п’ятниця 2024: у який спосіб українці купували товари у «Фокстроті»
Як вказано в пресрелізі, всі 124 роздрібні магазини «Фокстрот» безперебійно працювали під час вимкнень світла. Також напередодні Чорної п’ятниці для продавців запустити мобільний застосунок, який прискорив обслуговування й оформлення покупки, відтак:
- 50% продажів у цей день були здійснені із використанням мобільного застосунку;
- 14% оплат товару здійснено без участі касира – з робочого місця продавця-консультанта.
Компанія зазначає. що підвищений попит мала послуга з обслуговування нечуючих покупців жестовою мовою.
Чорна п’ятниця 2024: на скільки зросли продажі на сайті «Фокстроту»
За словами компанії, кількість онлайн-замовлень на сайті Foxtrot.ua зросла на 40%, а на ресурсі зареєструвалися 12% нових користувачів порівняно з минулим роком.
У найбільш активні години Чорної п’ятниці на сайті одночасно перебували до 20 тис. покупців, а кількість щоденних замовлень зросла більше ніж удвічі.
Підключений AI-консультант контактного центру цього дня опрацював 30% від загальної кількості звернень стосовно знижок, доступних бонусів, статусів замовлень, доставлення, режиму роботи магазинів тощо.