Facebook Pixel

«Фокстрот» обслуговуватиме клієнтів жестовою мовою в 6 містах України

Мережа електроніки «Фокстрот» розширила інклюзивну послугу — обслуговування жестовою мовою — на магазини в Харкові, Одесі, Вінниці та Дніпрі, йдеться у пресрелізі компанії.

Із червня 2023 мовою жестів обслуговування жестовою мовою вже можуть отримати клієнти в деяких магазинах мережі в Києві та Львові. Тож, продавці-консультанти можуть спілкуватися з клієнтами, які мають вади слуху й мовлення.

Quote«Завдяки спеціалізованому ліцензійному рішенню "Connect Pro" та мобільному застосунку «Перекладач ЖМ», що забезпечують виклик онлайн перекладача жестової мови по відеозвʼязку, це можна зробити швидко, якісно, цивілізовано та зрозуміло, без психологічних та мовних барʼєрів для обох учасників діалогу. Для покупців цей сервіс абсолютно безкоштовний», — йдеться в повідомленні.

Від моменту запуску нової послуги нею скористалися вже понад 70 разів. Магазини, де вже працює Connect PRO та Connect QR, мають спеціальну позначку на вході. Знаходиться вона біля інформації про графік роботи. Серед точок «Фокстрот» із інклюзивною послугою — 10 магазинів:

  • Київ, ТРЦ Respublika Park (Кільцева дорога, 1);
  • Київ, ТЦ Gorodok Gallery (просп.С.Бандери, 23);
  • Київ, ТРЦ Piramida (вул.Мішуги, 4);
  • Львів, ТРЦ Victoria Gardens (вул.Кульпарківська, 226А);
  • Львів, ТРЦ Forum Lviv (вул. Під Дубом, 7Б).
  • Харків, ТРЦ Нікольський (вул. Пушкінська, 2А);
  • Одеса, ТРЦ City Center (вул. Небесної сотні, 2);
  • Вінниця, ТРЦ Мегамол (вул. 6000-річчя, 17Е);
  • Дніпро, ТРЦ Караван (вул. Нижньодніпровська, 17);
  • Дніпро, ТРЦ Аполло (вул. Тітова 32А).

Також клієнти з вадами слуху та мовлення можуть отримати фахові консультації, зокрема й щодо оформлення купівель онлайн. Для цього на сайті встановлено спеціалізований веб-віджет «Вушко» (Connect Web). Він з'єднує клієнта одночасно і з оператором контакт-центру, і з перекладачем жестової мови.

Подякувати 🎉