Facebook Pixel

Фокстрот у 2023 відкрив 8 нових магазинів та додав 4 міста на карту мережі

Упродовж 2023 року мережа «Фокстрот» відкрила 8 нових магазинів, 4 з них на місці торгових площ магазинів «Ельдорадо». Протягом року кількість міст, де представлені магазини мережі, збільшилася з 63 до 67.

Найбільший магазин електроніки з найширшим асортиментом техніки відкрився в центрі столиці у ТЦ «Оушен Плаза».

Зараз у 123 магазинах мережі працює 3252 співробітники, зокрема понад 5% з них – у лавах ЗСУ.

Магазини «Фокстрот» запрацювали у прифронтових областях: Слов‘янську, Краматорську. У Херсоні залишається першою і єдиною мережею електроніки, що відновила роботу після деокупації.

Всі магазини «Фокстроту» енергонезалежні та можуть працювати у разі блекаутів завдяки наявності альтернативних джерел живлення.

Онлайн-продажі «Фокстроту» у 2023

У 2023 році «Фокстрот» збільшив онлайн-продажі на 30%, порівняно із минулим роком, що є рекордним показником. Кількість лояльних покупців «Фокстроту» зросла на 500 тис. людей. Загальна кількість учасників у програмі лояльності «ФоксFan» становить 13,5 млн.

Найбільше впродовж року продавалися:

  • смартфони;
  • телевізори;
  • ноутбуки.

Серед побутової техніки:

  • пральні машини;
  • холодильники.

Які інноваційні сервіси впровадив «Фокстрот»?

Інтеграція цифрових чеків:

Ви можете зберігати свої чеки в мобільних банкінгах, зокрема Monobank, Sportbank, Sense Bank та A-Bank. Починаючи з 2024 року ви можете оплачувати товари цифровими активами.

Спрощення процесу оплати:

Введено можливість безконтактної оплати — просто торкайтеся телефоном до терміналу. Є можливість оплачувати покупки, не чекаючи в черзі, використовуючи робочі термінали продавця. Доля таких оплат наразі становить 12%.

Фоксі Обмін:

Це послуга, що дозволяє клієнтам здати свої старі смартфони або планшети та отримати компенсацію до 99% вартості нових гаджетів. Ви можете скинути свої старі смартфони або планшети і отримати до 99% компенсації на новий гаджет.

Доставка:

Впроваджено різні варіанти доставки, включаючи точки видачі логістичних операторів, поштомати, самовивіз та кур'єрську доставку.

  • 64-65% покупців використовують точки видачі логістичних операторів для отримання покупок;
  • від 6 до 9% обирають поштомати;
  • 15% віддають перевагу самовивозу з пунктів видачі інтернет-замовлень чи точок продажів мережі;
  • менше 10% становить курʼєрська доставка.

Також «Фокстрот» запустив сервіс вивезення та утилізації старої побутової техніки, що дозволяє покупцеві легко позбутися від застарілих пристроїв.

Подякувати 🎉