Facebook Pixel

Apple Music запустила підписку для бізнесу

Американська корпорація Apple запустила підписку на свій музичний стримінговий сервіс для бізнесу — Apple Music for Business, пише The Wall Street Journal.

Умови звичайної передплати Apple Music не дозволяють вмикати музику в бізнес-цілях. А передплата для корпоративних клієнтів надає ліцензію на відтворення музики у роздрібних магазинах, кафе, готелях та інших публічних місцях.

Газета пише, що підписка Apple Music for Business у тестовому режимі працює близько півроку. Нею вже користуються лондонський універмаг Harrods, магазини одягу levi's і власні магазини корпорації. Пізніше Apple буде працювати із середнім і малим бізнесом.

У проєкті Apple співпрацює з компанією, яка займається поставками музики для бізнесу — PlayNetwork. Серед її клієнтів Starbucks і Este Lauder. Сама американська корпорація створює сотні плейлистів для корпоративних клієнтів з урахуванням переваг бренду.

Вартість такої передплати поки невідома. Але її ціна в уже наявних стримінгових сервісах в США, а саме Mood Media (раніше Muzak), Sirius XM Holdings і Soundtrack Your Brand (раніше Spotify Business), в середньому становить $25-30 в місяць, пише «Коммерсантъ».

Подякувати 🎉