Американська корпорація Apple запустила підписку на свій музичний стримінговий сервіс для бізнесу — Apple Music for Business, пише The Wall Street Journal.
Умови звичайної передплати Apple Music не дозволяють вмикати музику в бізнес-цілях. А передплата для корпоративних клієнтів надає ліцензію на відтворення музики у роздрібних магазинах, кафе, готелях та інших публічних місцях.
Газета пише, що підписка Apple Music for Business у тестовому режимі працює близько півроку. Нею вже користуються лондонський універмаг Harrods, магазини одягу levi's і власні магазини корпорації. Пізніше Apple буде працювати із середнім і малим бізнесом.
У проєкті Apple співпрацює з компанією, яка займається поставками музики для бізнесу — PlayNetwork. Серед її клієнтів Starbucks і Este Lauder. Сама американська корпорація створює сотні плейлистів для корпоративних клієнтів з урахуванням переваг бренду.
Вартість такої передплати поки невідома. Але її ціна в уже наявних стримінгових сервісах в США, а саме Mood Media (раніше Muzak), Sirius XM Holdings і Soundtrack Your Brand (раніше Spotify Business), в середньому становить $25-30 в місяць, пише «Коммерсантъ».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також