Антимонопольний комітет України рекомендував «Київстару», Vodafone і lifecell виправити порушення, яке викликало введення операторами тарифів на 4 тижні. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила представник АМКУ Марія Процишен.
Вона також заявила, що ніякі штрафні санкції до операторів за підсумками рішення Комітету не застосовувалися.
Процишен зазначила, що, згідно з рішенням АМКУ, встановлення операторами розрахункового періоду пакету послуг у чотири тижні позбавляє споживачів можливості зіставлення цін різних тарифних планів з різними розрахунковими періодами. Також операторам рекомендували в кожному тарифному плані або пакеті послуг інформувати споживачів про розрахункову вартість за день.
Далі оператори повинні через місяць повідомити Комітету про результати розгляду рекомендацій і способи їхнього виконання.
«Зараз я все ж сподіваюся, що найближчим часом оператори відкорегують ситуацію в цій сфері, оскільки всі троє визнали, що є неоднозначність і проблематика у цій справі», — додала Процишен.
Контекст
- У серпні 2018 року lifecell заявив про переведення на 28-денну тарифікацію п’яти тарифних планів. Раніше на розрахунковий період тривалістю чотири тижні перейшли оператори «Київстар» і Vodafone Україна.
- У вересні 2018 року АМКУ почав розслідування факту зміни трьома найбільшими мобільними операторами розрахункового періоду в тарифних планах.
- У листопаді 2018 року АМКУ відкрив справу проти них за скорочення дії тарифікації мобільного зв’язку до 28 днів.
- «Київстар», lifecell і Vodafone повідомили про готовність лише частково відмовитися від чотирьохтижневої тарифікації мобільного зв’язку, пропонуючи як альтернативу добові тарифи.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Хто став мільйонером разом з ОТП БАНК? Ім’я переможниці акції «Лям на тачку» вже відоме