З початку 2025 року українці вже завезли понад 181 тисячу легкових автомобілів. Майже 80% із них — з пробігом. Втім, попри кількісну перевагу, вартісне лідерство залишається за новими авто: вони склали майже половину загальної суми імпорту — $1,2 млрд із $2,57 млрд. Вживані автомобілі обійшлися покупцям у $1,37 млрд. Про це повідомляє ДМС.
Варто зазначити, що саме старі авто принесли більше доходів до бюджету — 16 мільярдів гривень митних платежів проти 10,7 мільярда від нових машин.
Найпопулярнішими залишаються бензинові моделі — їх частка становить 48,5%. Проте на друге місце несподівано вийшли електромобілі, які вже обійшли дизельні авто: 22,1% проти 20,6%. Гібриди поки що залишаються менш затребуваними — 8,8%.

Електрокари стали найбільш динамічним сегментом: за п’ять місяців 2025 року в Україну завезли понад 40 тисяч таких авто на суму $810 млн. Цікаво, що бензинових машин ввезено вдвічі більше, але коштували вони ненабагато дорожче — $818 млн. Тобто електротранспорт — значно дорожчий за одиницю: середня вартість одного електромобіля перевищує $20 тисяч, тоді як дизельні коштують близько $13 тисяч, а бензинові — понад $9 тисяч.
Попри це, надходження до бюджету від імпорту електромобілів залишаються скромними — лише 333 млн грн. Це пояснюється податковими пільгами на «зелені» автівки. Для порівняння: бензинові принесли понад 13 млрд грн, дизельні — 7,7 млрд, а гібриди — 5,5 млрд. У підсумку, за п’ять місяців держава отримала 26,7 млрд грн митних платежів від ввезення авто.
Українці імпортували легковики з понад 50 країн, але основна маса надходить із трьох: США, Польщі та Німеччини. Зокрема, з Америки прибуло 69 тисяч авто (38% від усіх), з Польщі — 22,3 тис. (12%), а з Німеччини — 20,4 тис. (11%). Тобто майже дві третини всіх імпортованих автомобілів мають саме це походження.
США впевнено лідирують у поставках бензинових машин та електромобілів, тоді як Польща й Німеччина переважно постачають дизельні авто.