Майбутнє цифрового банкінгу в Україні — за складними банківськими продуктами онлайн та штучним інтелектом. Про це під час конференції «Банківський ринок 2025» заявив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
За його словами, сьогодні понад 70% клієнтів банків в Україні користуються мобільними застосунками. Однак низку банківських послуг — зокрема автокредит чи іпотеку — все ще не можна отримати повністю онлайн.
Ще один вектор розвитку — інтеграція штучного інтелекту (ШІ). Сьогодні у світі, за словами банкіра, лише близько 1% банків дійсно використовують можливості ШІ. Водночас у ПриватБанку він уже допомагає глибше розуміти потреби клієнтів і пропонувати послуги в потрібний момент.

Інноваційна програма лояльності «Привіт» стала першою в Україні, що базується на технологіях ШІ, машинного навчання та математичних моделей. Завдяки цьому користувачам «Приват24» уже надано понад 735 мільйонів персоналізованих кешбеків і знижок від популярних брендів і торговельних мереж.
Попри активну цифровізацію, ПриватБанк не планує згортати свою фізичну мережу. Мусієнко підкреслив, що відділення банку є символом присутності державної фінансової установи в усіх куточках країни.
«Сьогодні ми відкриваємо не просто нові банківські відділення, а робимо доступнішими послуги для наших клієнтів, щоб кожна людина могла почуватися комфортно. Розбудова мережі відділень з підвищеною доступністю — частина стратегії безбар’єрності ПриватБанку, у рамках якої відбуваються масштабні зміни мережі», — додав він.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
International Invest Summit: Jazz Business 2025 — місце, де ідеї зустрічаються з інвестиціями