Пенсійний фонд України запропонував майбутнім пенсіонерам нову державну послугу, яка покликана спростити отримання пенсій. Тепер у відомства є сервіс автоматичного призначення пенсійних виплат; він дає змогу оформити пенсію без відвідування відділень ПФУ. Для оформлення потрібні лише кваліфікований електронний підпис (КЕП) і скан-копії документів.
Сервіс працює в тестовому режимі, потрапити на нього можна через електронний портал ПФУ.
Оформити пенсію може будь-який українець, який ще не отримує пенсію. Сама процедура потребує кількох кроків:

- авторизуватися на порталі Пенсійного фонду за допомогою електронного підпису;
- заповнити анкету-заяву на автопризначення пенсії;
- додати до анкети скан-копії документів, які підтверджують право на отримання пенсії (копію трудової книжки, документи про освіту, проходження військової служби тощо);
- засвідчити анкету за допомогою електронного підпису та сформувати заяву.
Після того як ПФУ обробить анкету, заявнику повідомлять про автоматичне нарахування пенсії, дату початку її виплат і розмір.
Для зручності українців, заявили в Мінцифри, незабаром авторизуватися в сервісі можна буде і без електронного підпису — через BankID або вбудовану систему електронної ідентифікації.
Пенсійний фонд тим часом повідомив, що з липня 2020 року, коли вперше запрацював сервіс, обробили майже 200 тис. заявок на отримання пенсій, призначили виплати 37,8 тис. заявників, а з моменту впровадження закону про електронні трудові книжки призначили ще 5,2 тис. пенсій.
Контекст. Автоматичне призначення пенсій повноцінно запрацювало в Україні з квітня 2021 року. Тоді ж уперше ПФУ презентував цей сервіс.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також