Фото: Photo Mix/Pixabay
Минув той час, коли трафік-бізнес вважався сумнівним заробітком. Сьогодні в цій сфері працюють професіонали арбітражу і SEO-просування.
Є міф, що це — легкі гроші. Частка везіння тут дійсно присутня. Знайти «лазівку» та отримати перший мізерний капітал, звісно, можна. Але якщо говорити про серйозний системний бізнес, потрібен чіткий план роботи.
У рамках презентації своєї авторської книги «Трафік-бізнес» ділюся з редакцією The Page порадами для охочих стартувати в новій для себе сфері.
Відповім одразу: заробити на трафіку реально
Мій багаторічний досвід і розповіді колег підтверджують: сфера є прибутковою та абсолютно легальною. На відміну від продуктових рішень, тут для вагомого результату не потрібен великий бюджет.
Якісний контент із правильним комплексним маркетингом дає свої плоди у вигляді гідного заробітку. Але цьому передує кілька етапів.
Вам це точно потрібно?
Бізнес не терпить слабких. Підприємець «горить» ідеєю та не заспокоїться, поки не доведе справу до кінця. Ініціативність у зв'язці з упевненістю принесуть бажаний результат.
Оцініть свої ресурси. Наскільки ви готові НЕ заробляти одразу? Чи зможете пожертвувати вільним часом, щоби зануритися в нову роботу? Якщо відчуваєте, що сил і терпіння вистачить, йдемо далі.
Визначтеся з метою
У трафік-бізнесі професіоналізм видно не стільки за заробітком, скільки за вмінням знаходити нестандартні рішення в складних ситуаціях. Навчитися залучати платоспроможних клієнтів до будь-яких онлайн-бізнесів — гарна довгострокова мета.
Пориньте в професійне середовище
Поки вивчаєте матчастину (SEO-просування, SaaS-рішення, фінансові інструменти, способи монетизації трафіку), оточіть себе тими, хто вже в темі.
Відвідуйте офлайн- і онлайн-конференції, вебінари, підпишіться на профільні пабліки в Telegram, читайте форуми та не бійтеся дискутувати й розпитувати досвідчених фахівців.
Оберіть нішу
Від цього залежатимуть джерела трафіку — SEO або арбітраж. В одному разі в пошуковій видачі просувають сайти, в іншому — купують трафік у рекламних соцмережах і перепродують рекламодавцю.
Ключові напрямки на ринку: онлайн-кредитування, nutra (засоби для схуднення, косметика, харчові добавки), написання рефератів, ставки на спорт та азартні ігри, онлайн-знайомства.
Далі відштовхуйтеся від вашого характеру. Ви терплячий, можете довго концентруватися на одному завданні, дрібниці вас не відволікають? Тоді ви природжений SEOшник.
Авантюра — ваше альтер его? Беріться за арбітраж. Як варіант, йдіть туди, де працюють друзі або знайомі й уже видно результат. Поставтеся до вибору ніші критично: порівняйте рівні конкуренції, ризики та надійність програм.
Шукайте колегу, з яким будете на одній хвилі
Трафік-бізнес — це передусім партнерський маркетинг. Пам'ятаєте приказку «Протилежності притягуються»? Якщо повернутися до попереднього пункту про темперамент, йдеться про успішну співпрацю різних за типом людей зі спільною метою — побудувати стабільний бізнес.
Партнеру можна делегувати обов'язки, у яких він за характером є сильнішим за вас. Ви ж проявіть себе в ближчих за духом справах.
Контролюйте витрати та доходи
Як і в традиційному підприємництві, в онлайн-бізнесі важливо грамотно планувати бюджет рекламних кампаній. Усі витрати мають бути виправданими та ґрунтуватися на аналітиці рекламних майданчиків. Так ви зосередитеся на результативних інструментах.
Вивчайте конкурентів
На безлюдному острові можна вижити, коли знаєш про всі його небезпеки. Не розглядайте конкурентів як ворогів. Нехай їхня робота буде альтернативним прикладом розвитку бізнесу в одній ніші.
Спостерігайте за чужими успіхами та невдачами. Говорять, що краще вчитися на власних помилках. Але ніхто не забороняє подивитися на недоліки інших і не допустити їх у себе.
Не бійтеся помилятися
У трафік-бізнесі виклики трапляються на кожному кроці. Пробами та помилками вимощено шлях до успіху. Не відкидайте дивні, на перший погляд, ідеї, експериментуйте.
Обговорюйте з колегами різні способи просування та нарощування трафіку — «вистрілити» може найбільш неочевидний варіант.
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора