Facebook Pixel

Stay home: як налагоджено віддалену роботу у великій групі компаній

Ольга Циганок
PR-менеджер Групи компаній MTI

З 12 березня, згідно з постановою Кабінету міністрів, в Україні ввели загальнонаціональний карантин. З понеділка, 16 березня, відповідальні бізнеси почали переводити своїх співробітників на віддалений формат роботи.

У той час як у мережі ширяться жахливі фото з переповненими зупинками людей у масках (тих, хто все ж таки змушений їздити на роботу на карантині), розповідаємо про те, як все влаштовано на віддаленому форматі в різних бізнесах Групи компаній MTI. І це зовсім не схоже не відпустку.


На зв'язку! Технологічна сторона процесу

У роздрібній мережі одягу і взуття INTERTOP Ukraine організовано віддалений доступ до трьох великих літер...СЕД. Співробітники продовжують працювати в Системі Електронного Документообігу дистанційно. І користуватися серверним диском. Спілкуються онлайн і зустрічаються в корпоративній платформі Microsoft Teams з пакету Office 365.

QuoteКеруюча компанія Групи – MTI Group – перевела 100% співробітників на віддалений режим.

Колектив провайдера монобрендової роздрібної та e-commerce торгівлі Protoria з мобільних пристроїв та комп'ютерів працює також у системі Office 365. Для відстеження продажів (зараз тільки онлайн) і бізнес-аналітики використовують ІТ-платформу Microsoft BI (Business Intelligence). Співробітники call-центру не сидять в одному кабінеті, а працюють з персонального мобільного телефону, куди перевели всі вхідні дзвінки. Забезпечено доступ до 1С. Спілкуються в робочих групах в Telegram.

Керуюча компанія Групи – MTI Group – перевела 100% співробітників на віддалений режим. Крім пакету Office 365 і відеозв'язку в Microsoft Teams, використовують також комунікаційне програмне забезпечення Zoom Video Communications.

Мультивендорний імпортер hi-tech обладнання та інноваційних рішень MTI hi-tech Distribution виручає система Bitrix24, де є жива стрічка для важливих новин, групи за відділами, чати та можливість створювати опитування. Тут з працівниками залишаються на зв'язку та регулярно інформують про статистику та щодо рекомендацій в умовах пандемії коронавірусу.

Для управління підприємством – хмарний застосунок, що об'єднав CRM та ERP системи, Microsoft Navision Dynamics. Тих, хто працював на стаціонарному комп'ютері, в MTI hi-tech Distribution доукомплектували ноутбуками для home-офісу.

QuoteЗ працівниками залишаються на зв'язку та регулярно інформують про статистику та щодо рекомендацій в умовах пандемії коронавірусу.

Ні хвилини спокою: освіта на карантині

В INTERTOP Ukraine підготували список рекомендованої літератури – матеріали для професійного розвитку. Планують запуск освітньої онлайн-платформи з навчальними матеріалами з операційних процесів і роботи з брендами. Цілком імовірно, що це буде звичайний Google Disk.

У керуючій компанії – MTI Group – для інформування створено telegram-канал.

Quote«Зараз, коли співробітники не витрачають в середньому 1,5 години на дорогу до офісу та назад, ми пропонуємо використовувати цей час для самоосвіти. Для цього робимо збірки безкоштовних курсів і вебінарів – від лекцій провідних університетів світу англійською мовою до записів віденської опери та берлінської філармонії. Багато ресурсіа відкрили вільний доступ до своїх матеріалів», — розповідає HR-директор Групи компаній MTI Ірина Шаповалова.

У MTI hi-tech Distribution кажуть: якщо залишиться час чомусь вчитися, то це тайм-менеджменту на дистанційній роботі.

Правила та винятки

У більшості співробітників INTERTOP Ukraine роботи додалося: це і відділ кадрів, і бухгалтерія, і фінансисти. Активно тривають переговори щодо відстрочок платежів на період карантину, щоб не заморожувати поточні проєкти. Всі ті, хто не може працювати віддалено, добираються в офіс на корпоративному таксі. Для продавців роздрібної торгівлі, які працювали в магазинах, навантаження зараз нульове.

QuoteВсі ті, хто не може працювати віддалено, добираються в офіс на корпоративному таксі.

У Protoria офіс працює у понеділок, середу та п'ятницю для тих, кому він необхідний. Організовано гнучкий графік, щоб не простоювати в заторах у таксі або в особистому транспорті у години пік.

Співробітники MTI hi-tech Distribution, які напередодні відвідували країни з високим відсотком поширення вірусу, пішли на самоізоляцію задовго до загальнонаціонального карантину.

Рівень свідомості у цей період посилився: наприклад, корпоративним таксі не користуються за двома напрямками, якщо на роботу можна дістатися з сусідом або знайомими.

Quote«Працюють зараз дуже щільно. Наприклад, зріс попит на всі товари, які можуть забезпечити віддалену роботу, як-от мережеве обладнання – у нас його купують для переведення співробітників на дистанційний режим. Карантин — не той випадок, коли ти не в офісі і можеш чогось не робити, а це час для саморозвитку. Наші партнери та цілі компанії залишаються на першому місці», — говорить керівник відділу персоналу MTI hi-tech Distribution Оксана Ланевич.

Карантин з нагоди пандемії COVID-19 — класичний взірець концепції VUCA-реальності. Світ змінюється і змушує адаптуватися до нових умов існування зі швидкістю світла. Бізнеси перебудовуються – обсяг робіт примножується. А віддалений формат для багатьох компаній — той новий досвід, який дозволить діджиталізуватися ще швидше.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора