Американська аерокосмічна компанія SpaceX Ілона Маска підписала перший контракт із великою авіакомпанією на постачання обладнання для організації мережі Wi-Fi на борту літака. Цією авіакомпанією стала американська Hawaiian Airlines, у парку якої знаходяться 60 літаків Airbus A321neo, Airbus A330-200 та Boeing 717-200 (колишня назва McDonnell Douglas MD-95).
Інтернет-сигнал на борт літака надходитиме від супутників Starlink.
Hawaiian Airlines планує надавати послуги бездротового інтернету для пасажирів безкоштовно.

Устаткування Starlink буде встановлено у літаках авіакомпанії не раніше 2023 року. Hawaiian Airlines повідомила, що ще не почала проводити тестові польоти з Wi-Fi Starlink, тому що «існують деякі проблеми в сертифікації, які необхідно вирішити, перш ніж приступати до використання продукції».
SpaceX активно прагне зайняти нішу на ринку авіаперевезень. Компанія отримала схвалення для проведення випробувань обладнання супутникового інтернету в літаках від Федеральної комісії зв'язку (Federal Communications Commission, FCC) США. Але до введення обладнання у повномасштабне користування необхідно пройти сертифікацію у Федеральному управлінні цивільної авіації (Federal Aviation Administration, FAA).
Минулого тижня SpaceX уклала взагалі свій перший контракт з авіакомпанією – незалежною JSX, що спеціалізується на чартерних перевезеннях. У парку компанії 23 літаки Embraer ERJ-135 та ERJ-145 із салонами на 30 місць.
Контракт передбачає обладнання терміналами Starlink 100 літаків. Перший літак, підключений до Starlink, вирушить у політ до кінця цього року, йдеться у заяві компанії. Користування інтернетом для пасажирів буде безкоштовним.
Раніше про випробування супутникового інтернету Starlink на борту літака повідомив голова однієї з найбільших американських авіакомпаній Delta Air Lines.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!