Коли варто робити зі свого бізнесу франшизу: відповідає експерт
Логічним продовженням розширення бізнесу може бути не тільки відкриття вами наступної точки, але й перехід фірми на рейки франчайзингу.
В інтерв'ю The Page Андрій Кривонос, голова директорату Асоціації франчайзингу, розповів, коли варто задуматись про відкриття франшизи вашого проєкту.
Коли час думати про створення франшизи
Андрій Кривонос зазначає, що про майбутнє відкриття франшизи було вкрай корисно думати ще під час відкриття, скажімо, першого ресторану.
«Фішка франшизи полягає в тому, що все, що ви робите, ви документуєте, тобто ви виписуєте всі алгоритми. Можливо, на цьому етапі мало хто думає, що далі буде франшиза. Але вже коли пішов другий, третій (ресторан. – The Page), записуйте все», – рекомендує він.
Це може стати вже вашим керівництвом (handbook) для франшизи.
Індикатором, що точно варто задуматись про франшизу, Кривонос називає, коли до вас як до власника бізнесу звертається сусід, кум, товариш, хтось із питанням:«Як зробити такий же бізнес, як у тебе».