Facebook Pixel

«Євробляхи» вже не в моді: авто зі США популярніше, ніж авто з ЄС

Сьогодні українські автолюбителі не просто гуглять інформацію для ознайомлення з тією чи іншою моделлю авто, але й використовують його для купівлі, продажу або оренди транспортних засобів.

Цифрове консалтингове агентство «Ольшанський і Партнери» провело дослідження вітчизняного онлайн-ринку автомобілів і з'ясувало, що саме найчастіше шукають наші співвітчизники.

Шукаючи авто, в 6,6% випадків вони вбивають у рядок запиту те чи інше місто або країну без згадки агрегатора. У середньому це близько 2,6 млн запитів на місяць, або 31,2 млн на рік. 900 тис. разів на місяць вказується країна або континент, а 1,7 млн разів на місяць — місто або інший населений пункт. Дуже велика кількість типових запитів дає змогу виділити географічний чинник як надзвичайно важливий тренд.

Топ-10 країн за онлайн-запитами автомобілів (06.2018 — 07.2021). Таблиця: «Ольшанський і Партнери»

Топ-10 країн за онлайн-запитами автомобілів (06.2018 — 07.2021). Таблиця: «Ольшанський і Партнери»

Найбільш популярні автомобілі, котрі перебувають в Україні: їх гуглять у середньому 320 тис. разів на місяць. За три роки кількість таких запитів зросла на 6% — із 272,5 тис. до 288 тис. щомісяця.

На другому місці — запит на автомобілі зі США. За вказаний часовий період кількість цих запитів збільшилася на 33% — з 89 тис. до 119 тис. запитів на місяць. Цікаво, що сплеск інтересу припав на квітень — травень 2020 року, тобто на самий розпал ковідно-карантинних заходів. Тоді ж відбувся спад інтересу до транспортних засобів із країн, що останні сім років лідирували за пригоном «евроблях»: Литви, Польщі та Німеччини.

Загалом на онлайн-інтерес до авто зі США, Литви, Польщі та Німеччини припадає майже половина всього попиту зі згадуванням географічного чинника — 48,2%, або в середньому 433 тис. запитів на місяць.

У другій п'ятірці — запити «Європа», «Корея», «Грузія», «Росія» та «Китай».

Подякувати 🎉